Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (247/1276) > >>

vesako:
On noita vanhoja valokuvia tullu
kateltua.

Löytyi kuva myös "kinkkuvahdista"

Oli muuten semmonen vahti ettei olis
vieras saanut kinkkua. ;D

Mahottoman mukava kaveri oli.

Turhan Höpöttäjä:
No niin tuli katsottua eka kerran TV:n karavaanariohjelma. Olen aina ihmetellyt mistä tulee ongelmanuoret. Nyt tiedän, kuritta kasvaneista muksuista, voi mahoton paikka sentään. Lähden Juhannuksen viettoon kulkimella, neljä muksua mukana. Jos menee vähänkään samanlaiseksi kurittomuudeksi, niin muksut vanhempineen lentää autosta, ja rauhallinen matka jatkuu. Ei kylläkään ole sitä pelkoa, kun nämä penskat on kasvatettu kurissa ja "herran" nuhteessa.  ;)

Amigo:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 21.06.2011     kello on 20:18 ---No niin tuli katsottua eka kerran TV:n karavaanariohjelma. Olen aina ihmetellyt mistä tulee ongelmanuoret. Nyt tiedän, kuritta kasvaneista muksuista, voi mahoton paikka sentään. Lähden Juhannuksen viettoon kulkimella, neljä muksua mukana. Jos menee vähänkään samanlaiseksi kurittomuudeksi, niin muksut vanhempineen lentää autosta, ja rauhallinen matka jatkuu. Ei kylläkään ole sitä pelkoa, kun nämä penskat on kasvatettu kurissa ja "herran" nuhteessa.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee  ;)

perho-ukko:
 Onko tuo ohjelma kelle tarkoitettu,pennut hyppii ajon aikana autossa,ilman turvavöitä !!  ;D ;D ;D   

sipu:
mä oisin ajanut ekalle pysäkille ja marssittanut jokasen riitapukarin siihen pysäkille tappelemaan ..tai miettimään miten käyttäydytään .. mut eipä isällä ollut mitään korvien välis , kun antoi niiden kersojen hyppiä ilman turvavöitä .. ensinnäkin meltä ei starttaa auto ennen kuin kaik ovat vöissä ja itse ne vielä tarkastan, et ne on ja pysyy siinä paikallaan .. tuossa , kun voi käydä todella pahasti , jos joutuu äkki jarrutukseen .. äkkiä on pienen niskat nurin pahemmas tapaukses ..  >:(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View