Tekniikkakeskustelut > Projektit

Massoista ja Liimoista + Käytöstä

<< < (8/29) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö -  8.01.2014     kello on 22:03 ---   Ehkäpä yksi ongelma alumiinin kanssa on tuo alumiioksidi, joka hitsauksessakin haittaa?

--- Lainaus päättyy ---

Mielenkiintoinen ajatus....  ::)  Hitsauksessa puhdistus pitäisi tehdä rosteriharjalla mutta liimauksessa luulisi karhennuksen riittävän, jos pinta on muuten puhdas.

ipe:
muitanko oikein että on olemassa laajentumatonta uretaani vaahtoa, millähän nimikkeellä sellaista kannattaa lähteä etsimään kun itse en sellaista nyt ainakaan netistä löydä

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: ipe - 18.03.2014     kello on 14:41 ---muitanko oikein että on olemassa laajentumatonta uretaani vaahtoa, millähän nimikkeellä sellaista kannattaa lähteä etsimään kun itse en sellaista nyt ainakaan netistä löydä

--- Lainaus päättyy ---

Eikös rakennus ja muurari miehet sitä käytä.

TonyN:
Tällä itse liimasin eristeitä ja levyjä vaunun seinään,turpoaa hyvin vähän jos ollenkaan.

http://penosil.com/fi/rakennusliimat/74-penosil-premium-polystyrol-fixfoam-31214.html

ipe:
osaako TonyN sanoa että mistähän tuota penosilia mahtaisi saada, onko ihan k-rauta tavaraa. Jotain netti kauppoja löysin mutta tuli tällee vähä nopealla aikataululla että huomenna ois jo tarvetta niin nettikaupoista ei taida keretä.

Jotain wurtin talvivaahtoa on pullollinen hallilla, tosin en ole ikinä uretaania pursotellut niin katotaan mitä siitäkin tulee ;D Tarkoitus hobbystä tilkitä puuttuvat eristeet takaseinästä jota eivät ole tehtaalla viittineet laittaa. Ikävästi kondensoi vettä reissulla seinään mut ei kuulemma rakenteet ole märkänä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View