rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Adria Win/Twin erot ja heikkoudet?  (Luettu 2566 kertaa)

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:21.06.2014 kello on 13:42
Adria Win/Twin erot ja heikkoudet?
« : 15.12.2013 kello on 17:09 »
Otsikossa kai se oleellisin. Eli olen hommaamassa -05 Fiat Adria Twiniä. Mutta haluaisin mielenkiinnosta tietää miten nuo mallit eroaa toisistaan? Olin jostain lukevinani että Twin olisi uudempi päivitys Winistä? Ja mitä käytännön eroja?

Kiinnostaisi myös jos jollain on negatiivisia kokemuksia twinin tekniikasta. Mitä ehdottomasti tarkastettava ennen ostoa? Ahtauden kanssa kyllä tullaan toimeen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:02
  • viva la France
Vs: Adria Win/Twin erot ja heikkoudet?
« Vastaus #1 : 19.12.2013 kello on 10:05 »
Adriasta ja twinistä en tiedä, mutt fiatissa on paljonkin kohteita joita kannattaa tarkastaa.
Etupään iskunvaimentimien laakerit. Erg ventiilissä on joissain malleissa ollut ongelmaa, sekä kaasuläpässä.
Mutta jos malli on fiatilla tosiaan 05, niin sehän on keski väliltä malli sarjaa eli pahimmat lapsukset on päivitetty pois
noita mainittuja lukuun ottamatta.

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:21.06.2014 kello on 13:42
Vs: Adria Win/Twin erot ja heikkoudet?
« Vastaus #2 : 19.12.2013 kello on 20:30 »
Kiitos vastauksesta! Tuli käytyä ostamassa kyseinen peli tiistaina. Ei ainakaan vielä oireile nuo iskarien laakerit. Yhdet olen aiempaan fiattiini jo kerran vaihtanut. Tai siis vein tolpat pajalle ja pyysin vaihtamaan siellä, kustansi 2 kymppiä.

Miten tuo egr ja kaasuläppä oireilee? Egr varmaan vaan vikakoodilla? Kone on 2.3 JTD. Ja eikös ne ole samassa paketissa? Ainakin audissa taitaa olla.