Tekniikkakeskustelut > Valaistus
Otsalamppu itselleni
JPS:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 8.01.2015 kello on 06:31 ---Mulla vastaavissa akuissa lukee komeasti 2 x 5800 mAh. Tiedä sitten kestosta, mutta kulutuskin on varmaan kova, kun tuntuu olevan aika valtaisa valoteho.
--- Lainaus päättyy ---
Muutaman päivän välein laturiin niin eivät pääse liian tyhjiksi,kiinastahan ei enää akkuja tai laitteita joissa on akkuja mukana pysty tilaamaan elleivät ole integroituja.Tai varmaan pystyy mutta eivät toimita tulipalovaaran takia.
Myöskään posti ei enää kuljeta enää litium akkuja kirjeenä.
Omat akkuni olen tilannut kotimaisesta akkulasta,saa ainakin mitä tilaa eikä ole väärennöksiä.
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: JPS - 8.01.2015 kello on 12:57 ---kiinastahan ei enää akkuja tai laitteita joissa on akkuja mukana pysty tilaamaan elleivät ole integroituja.
--- Lainaus päättyy ---
Milloin tällainen on tullut.
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: JPS - 8.01.2015 kello on 12:57 ---Muutaman päivän välein laturiin niin eivät pääse liian tyhjiksi,kiinastahan ei enää akkuja tai laitteita joissa on akkuja mukana pysty tilaamaan elleivät ole integroituja.Tai varmaan pystyy mutta eivät toimita tulipalovaaran takia.
Myöskään posti ei enää kuljeta enää litium akkuja kirjeenä.
Omat akkuni olen tilannut kotimaisesta akkulasta,saa ainakin mitä tilaa eikä ole väärennöksiä.
--- Lainaus päättyy ---
Kiinasta nokian känny akkuineen muuan viikko sitten......kyllä tuli perille.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 8.01.2015 kello on 14:29 ---Milloin tällainen on tullut.
--- Lainaus päättyy ---
Jotain kummallista siellä on niiden määräysten kanssa.. Viime alkuvuodesta yksi akku ei tullut ja selitys oli juuri tuo. Tosin, kysyivät, että lähettävätkö uudelleen ja sieltähän se tuli muutamassa päivässä.
Yxi läppärin akku tuli juuri ilman muita vaivoja kuin tulli.
Aakku:
Ainakin netissä myydään 18650 akkuja....
http://www.dx.com/s/18650+battery+pack
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta