Tekniikkakeskustelut > Valaistus

Otsalamppu itselleni

<< < (16/27) > >>

trapper:
noh onko sulla omaa kokemusta vai vain huhupuheita mitä oot kuullut?
itellä on kiinasta tilattu ledlamppu ja kyllä on mahtava valo ja näkee ,mulla myös kaupanpäälliseksi  suomalaisesta verkkokaupasta saatu lamppu arvo 169e jolla ei tee mitään tähän 20e kiinanlamppuun verrattuna
täytyypä joskus yrittää tehdä video noiden eroista,jos kerkee

Mazza:
No sen verran nuo lumenit heittää, että usein suunnilleen puolet ilmoitetusta on lähellä todellista. Tuommonen XM-L T6 antaa sen 900 lumenia täydellä teholla (~90lm/W), ja halpalamppujen driverit ei anna ihan täyttä tehoa. Mutta silti niistä irtoaa valoa PALJON, ja esimerkiksi oma XM-L T6 -ledillä oleva lamppu on pienimmälläkin teholla liian kirkas pyöränvalona liikenteessä, koska valokuvio on leikkaamaton.

JPS:
Mulle tuli tänään jo toinen tämmöinen kiinanmaalta,2x 3400mah akut kestää poltella melko kauan ja valoteho on melkoinen oli todelliset lumenit sitten mitä tahansa.
Kyllä hintansa haukkuu kevyesti.
http://www.fasttech.com/products/1602/10006707/1741800-t02-1-cree-xm-l-t6-3-mode-1800lm-white-led

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: JPS -  7.01.2015     kello on 23:56 ---Mulle tuli tänään jo toinen tämmöinen kiinanmaalta,2x 3400mah akut kestää poltella melko kauan ja valoteho on melkoinen oli todelliset lumenit sitten mitä tahansa.
Kyllä hintansa haukkuu kevyesti.
http://www.fasttech.com/products/1602/10006707/1741800-t02-1-cree-xm-l-t6-3-mode-1800lm-white-led

--- Lainaus päättyy ---
Mulla vastaavissa akuissa lukee komeasti 2 x 5800 mAh. Tiedä sitten kestosta, mutta kulutuskin on varmaan kova, kun tuntuu olevan aika valtaisa valoteho.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Mazza -  7.01.2015     kello on 22:10 ---ja esimerkiksi oma XM-L T6 -ledillä oleva lamppu on pienimmälläkin teholla liian kirkas pyöränvalona liikenteessä, koska valokuvio on leikkaamaton.

--- Lainaus päättyy ---

Tuli yxi sellainen vastaan loppuvuodesta. Ensin katsoin, että on toinen xenoni pimeenä ja sitten ihmettelin, että miksei se vaihda pätkille?  Oli sitten fillaristi.  :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View