Mukana kun peräbukama..
Hyvä juttu Jones kun aloit puuhaan..
|
Mukana kun peräbukama..
.Org näytti olevan sijalla 23. Hei pojat, laittakaapa lisää. Minäkin laitoin 2e jokaista kulkimen arvon tonnia kohti. ![]() Kyllävaan vähän sinnekin. Tarkoituksesi on hyvä, mutta miksi liitit sen tähän, olisit voinut tehdä oman osion.
Mjo, ajattelin kopaista saako tää mitään vastakaikua, ja nyt kun sai, niin väsäänpä sitten huomenissa oman osion aiheesta.
Löytyy täältä ainakin yksi jäärä, joka ei laita yhtään ropoa mihinkään kattilaan tai keräykseen.
Päätöksen tein, kun valmistuin ammattiin yhden laman aikana eikä töitä löytynyt mistään. Kävin monella luukulla kysymässä tukea elämiseen, mutta mistään ei herunut. Olin joko ollut liian vähän aikaa työttömänä tai kuulunut liian vähän aikaa liittoon tms. Apu löytyi pankista, joka uskoi tulevaisuuteen. Kaikki avustukset olen maksanut veroina ja se riittää minulle. Että tällainen tapaus. Löytyy täältä ainakin yksi jäärä, joka ei laita yhtään ropoa mihinkään kattilaan tai keräykseen. Täällä toinen ilmottautuu,silloin ku selkä meni romuksi niin kaikki on menny omasta pussista ja on muuten vieläki sökönä niin ei jaksa enää innostua auttamaan näitä muita kavereita,kun ei saa itsekkään apua silloin ku tarvittis
Voi hyvät veljet. Pata-avustuksen saajat on aivan eri tilanteessa, kuin te nyt, tai joskus. Ja he on yleensä Suomalaisia lapsia. Tämän kerran minä annoin, vaikka en anna muille kuin sotaveteraaneille ja sotainvaliideille, niin kauan kun heitä vielä on. Ymmärrän että monelle veljelle ja sisarelle se käy kalliiksi jos laittaa 2e jokaista tonnia kohti joka on kulkimeen laitettu.
![]() Tarkoitus on niin hyvä, että kyllä tätä voi tukea.
Minä olin vasta kolmastoista lahjoittaja, montakohan tänne aktiivisesti kirjoittelee, sata? Mahdollisuuksia olisi petrata aika paljon!
Laitan aina livenä stockkan edessä. Siinä on pöntöt joka vuosi.
Lahjoitus tuli tehtyä joka vuotinen tapa, tällä kertaa vain Orgin kanssa yteistyössä. On muuten Tukilinjan lisäksi ainoa taho minne annan vapaaehtoisesti lahjoituksia.
Nostettu org:in sijoitusta, en muista koska olisin lahjoittanu hyväntekeväisyyteen
mut nyt tuli jotenkin semmonen olo et nyt on pakko uhrautua
Nostettu org:in sijoitusta, en muista koska olisin lahjoittanu hyväntekeväisyyteen ![]() http://uusilastensairaala2017.fi/lahjoita tännekin on mekäläisen ropoja lahjoitettu keväästä asti kuukausilahjoitukse lla. Paljon on hyviä kohteita ei vain rahat riitä kaikkeen, kun pitäis huulen allekin jotain saada.
|