Matkailukeskustelut > Maainfoa ja leiriytymistietoa

ACSI-alennuskirja...

<< < (6/7) > >>

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Tursus -  8.12.2017     kello on 18:56 ---Onnittelut! Kalliita alueita olet käyttänyt. Itse vietän jo useampaa talvea Portugalissa ja Espanjassa ja olen omissa laskelmissani päätynyt nykyiseen ratkaisuuni: minä en saa alennuskorteista niin paljon hyötyä, että ne maksaisivat itsensä. Joten käytän nykyisin vain luottokorttia (mikäli se vain on mahdollista; varsinkin Portugalissa on leirintäalueiden hinnat niin alhaisia, etteivät ne halua maksaa siivua luottokorttiyhtiöil le).

--- Lainaus päättyy ---

Portugalissa on halvempaa. Marbellan ympäristössä kalliimpaa. Elämä on.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Tursus -  8.12.2017     kello on 18:56 ---Onnittelut! Kalliita alueita olet käyttänyt. Itse vietän jo useampaa talvea Portugalissa ja Espanjassa ja olen omissa laskelmissani päätynyt nykyiseen ratkaisuuni: minä en saa alennuskorteista niin paljon hyötyä, että ne maksaisivat itsensä. Joten käytän nykyisin vain luottokorttia (mikäli se vain on mahdollista; varsinkin Portugalissa on leirintäalueiden hinnat niin alhaisia, etteivät ne halua maksaa siivua luottokorttiyhtiöil le).

--- Lainaus päättyy ---
Tuo ACSI tai muitten alennuskorttien käyttäminen on vapaaehtoista. Ei ole keneltäkään pois jos ja kun niitä käyttää. Itsekin aika ajoin.
Pääsee haluttuun paikkaan nauttimaan jopa korkeatasoisesta leirintäalueesta. Ei kaikki halua olla halvimmalla mahdollisella paikalla, meitä on moneen junaan ja osa jää asemallekin.

Alan:
Taitaa hyödyttää liikkuvaa paremmin kuin pitkää paikallaan olevaa.

Vaan eipä tuo kallis ole. Panostuksen saattaa saada takaisin jo muutamalla yöpymisellä.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  8.12.2017     kello on 22:16 ---Taitaa hyödyttää liikkuvaa paremmin kuin pitkää paikallaan olevaa.

Vaan eipä tuo kallis ole. Panostuksen saattaa saada takaisin jo muutamalla yöpymisellä.

--- Lainaus päättyy ---
10 vrk on pisin mitä samalla campingilla ollut , tosin en itse siellä campingilla ole kuin yleensä nukkumassa ja joskus.
Veturilla on hyvä kierrellä kuten esim Kreikassa tehty kun siellä paljon näkemisen arvoisia kohteita.
On niin helppo laskea montako yötä tulee kunakin vuonna oltua acsi alueella, eli kannattaako ostaa kortti.
Me haluamme olla juuri määrätyissä paikoissa jossa noita nähtävyyksiä ympärillä, ei missään parkkiksella eikä hiekkakentällä kaupan takapihalla käy!

Tursus:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  8.12.2017     kello on 22:12 ---Tuo ACSI tai muitten alennuskorttien käyttäminen on vapaaehtoista. Ei ole keneltäkään pois jos ja kun niitä käyttää. Itsekin aika ajoin.
Pääsee haluttuun paikkaan nauttimaan jopa korkeatasoisesta leirintäalueesta. Ei kaikki halua olla halvimmalla mahdollisella paikalla, meitä on moneen junaan ja osa jää asemallekin.

--- Lainaus päättyy ---
ACSI-korttia käyttämällä pääsee ainoastaan leirintäalueelle, joka hyväksyy moisen kortin. Niilläkin yleensä alennuspaikat ovat niitä halvimpia mahdollisia paikkoja. Kun läväyttää käteistä tai maksukorttia näkyviin, pääsee luxusleirintäalueen parhaimpaan paikkaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View