Matkailukeskustelut > Maainfoa ja leiriytymistietoa

ACSI-alennuskirja...

<< < (5/7) > >>

"Masi":
Posti toi ihan päätämättä tänään;)
Jotkut järjestöt on matkailujärjestöjä,
ei määräileviä.

Alle kirjoituksessa oleva järjestö hoitelee tämmöiset jäsenilleen.

smy:
Eipä ollut täällä postilaatikossa tuommoista, no ihme se olisi ollutkin. No ma aamuna matkakulkimelle lähtö ilman uutta korttia sitten...  Uusittu luottokortti tuli kyllä, sehän ajaa saman asian 😀

Tursus:
Yksinäiselle reissaajalle ei näillä alennuskorteilla ole mitään merkitystä. Yleensä 1 hlö ja autopaikka ja sähkö yhteishinta on halvempi kuin ACSIn tms alennus. Ei siis kannata maksaa korteista ja niiden kylkiäisinä tulevista paksuista leirintäalueluettel oista ja kartoista. Saman löytää netistä kun viitsii etsiä.

smy:
Itse hankin kortin joskus syyskuussa. 10 yötä, joka yö 3 eur alennus. 30eur. En muista mitä kortti maksoi mutta alle. Samalla sai käyttöoikeuden tuohon sovellukseen ja kaksi leirintäaluekirjaa.
Olin yksin liikkeellä.

Tursus:

--- Lainaus käyttäjältä: smy -  8.12.2017     kello on 18:24 ---Itse hankin kortin joskus syyskuussa. 10 yötä, joka yö 3 eur alennus. 30eur. En muista mitä kortti maksoi mutta alle. Samalla sai käyttöoikeuden tuohon sovellukseen ja kaksi leirintäaluekirjaa.
Olin yksin liikkeellä.

--- Lainaus päättyy ---
Onnittelut! Kalliita alueita olet käyttänyt. Itse vietän jo useampaa talvea Portugalissa ja Espanjassa ja olen omissa laskelmissani päätynyt nykyiseen ratkaisuuni: minä en saa alennuskorteista niin paljon hyötyä, että ne maksaisivat itsensä. Joten käytän nykyisin vain luottokorttia (mikäli se vain on mahdollista; varsinkin Portugalissa on leirintäalueiden hinnat niin alhaisia, etteivät ne halua maksaa siivua luottokorttiyhtiöil le).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View