Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Apukaukovaloista
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 3.12.2013 kello on 19:40 ---Joka viikko joudun jarruttamaan peurojen, tai hirvien takia. Joskus jopa 4-5 päivänä viikossa.
--- Lainaus päättyy ---
OHO :o
Minä olen ajanut 190000 km 18 vuoden aikana tuota 5-tietä työmatkailun merkeissä enkä ole nähnyt tuona aikana kuin pari peuraa ja nekin vain metsän reunalla....johtune eko tuo nyt siitä kun mulla ei ole ollut lisävaloja autoissa vai siitä kun katuvalot on loistanut tuolla matkalla viimeisten 13 vuoden aikana, enpä tiedä en mutta toivottavasti sama meno jatkuu tulevaisuudessakin, jospa ne hirvet ei tänne savoon tulisikaan. Thumb
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: J.T. - 3.12.2013 kello on 19:22 ---Auton omat valot riittää, ja piste.
--- Lainaus päättyy ---
Renaultissa kyllä, mutta siinä onkin bi-xenot + h1 pitkät jo ihan vakiona => pitkillä keulalla palaa h1-pitkien lisäksi pitkät xenot => kyllä muuten latu aukeaa :D
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: J.T. - 3.12.2013 kello on 19:22 ---Milloin tarvitsee lisäkaukovaloja ?..
Auton omat valot riittää, ja piste.
..
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä, ja kyllä ;D Samassa paketissa 8)
xenon apukauko- ja bi-xenon(lähi+kauko)valot Thumb
Rölli:
ohase hienoo ett ett teill o uusiss autoiss valoi.. mutta näis kahekskyt lukusiss ei nii kauheesti voi kehuu, nois vanhemmissa ku sai olla lyhkäsekki kahtena oli hienompaa... ja kaikki ei aja taamissa ja yksnumeroisii teitä, jos jouvut vaikk joka aamu ajaan 90km nelinumeroista tietä jyväskylän yläpuolella ni luulekko ett sielll tulee mitään muuta vastaan ku elukoita ja katu valoi eioo... saattaa joskus toisen vuoron kaveri tulla vastaan mutt se osaa pitää pitkiä niin kauan päällä ku ne oikeesti tarttee vaihtaa lyhyviin
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: J.T. - 3.12.2013 kello on 19:22 ---Tulikohan taas tökättyä "kusiaispesään" ? . . .
--- Lainaus päättyy ---
Raapisit päätäsi harvemmin....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta