Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
ajovalo lamput
JeanS:
--- Lainaus käyttäjältä: JeanS - 19.03.2011 kello on 19:39 ---Tästä keskustelusta aktivoituneena vaihdoin uudet Night Vision plus:sat keulalle.
--- Lainaus päättyy ---
Night Vision plus valot kestivät 9kk ja noin 27tkm.
-Tuntuu, että juurihan ne vaihdoin, mutta onhan noita kilometrejä tullut ihan kivasti.
Valoteho säilyi loppuunasti kirkkaana, eikä uuden Night Vision valon ja vanhan välillä ollut juurikaan eroa.
Laitoin siis tilalle samanlaiset, koska näillä näkee hyvin.
-------:
Mitenkäs ksenonien asennus jälkikäteen lisäpitkiin. Oon kuullut myyjän sanovan, että on ok. Mutta todellisuudessa mikä on ok lain mukaan? ::)
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 23.12.2011 kello on 17:35 ---Mitenkäs ksenonien asennus jälkikäteen lisäpitkiin. Oon kuullut myyjän sanovan, että on ok. Mutta todellisuudessa mikä on ok lain mukaan? ::)
--- Lainaus päättyy ---
No, jos täysin nuotilleen mennään, ei itse valaisimen E-merkintä pidä paikkaan, eikä ole enää HR (vaan on DR) ja tuskin ref.lukukaan pitää kutinsa :o
Siitä huolimatta kannattaa.. 9-3 Saappaan bi-xenonien kaveri on alkujaan H7 apukaukovalot - nyt 4300K@35W xenonit - on valkoista ja kaukana ;D
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 23.12.2011 kello on 18:02 ---No, jos täysin nuotilleen mennään, ei itse valaisimen E-merkintä pidä paikkaan, eikä ole enää HR (vaan on DR) ja tuskin ref.lukukaan pitää kutinsa :o
Siitä huolimatta kannattaa.. 9-3 Saappaan bi-xenonien kaveri on alkujaan H7 apukaukovalot - nyt 4300K@35W xenonit - on valkoista ja kaukana ;D
--- Lainaus päättyy ---
Eikä häikäise vastaantulijaa kun silloin niitä ei käytetä. ;)
Jushi69:
Eikä häikäise muutenkaan jos umpion pinta on mallia rihlaton.Eikä pidä tuijottaa kohtaamistilanteess a siihen valoon.. ;)
Ja suosittelen vaihtamaan ilman muuta ksenoneihin ja juurikin tuollaiseen kun 88k ja minulla on.On lähinnä valkoista tuo värisävy.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta