Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

ajovalo lamput

<< < (10/18) > >>

JeanS:
Tästä keskustelusta aktivoituneena vaihdoin uudet Night Vision plus:sat keulalle.
Ero vanhoihin mikälie Megalite polttimoiden valaisutehoon oli merkittävä.
Tietenkin ne halogeenit himmenee ajanmittaan.

-Tuohon tarvike ksenon kikkailuun en oikein ole syttynyt. Jos valotehoa tarvitsisin lisää, niin itse päätyisin ostamaan kunnolliset lisäpitkät.

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: JeanS - 19.03.2011     kello on 19:39 ---Tästä keskustelusta aktivoituneena vaihdoin uudet Night Vision plus:sat keulalle.
Ero vanhoihin mikälie Megalite polttimoiden valaisutehoon oli merkittävä.
Tietenkin ne halogeenit himmenee ajanmittaan.

-Tuohon tarvike ksenon kikkailuun en oikein ole syttynyt. Jos valotehoa tarvitsisin lisää, niin itse päätyisin ostamaan kunnolliset lisäpitkät.

--- Lainaus päättyy ---
   tuohon päätelmään minäkin olen tullut...antaahan poikien tuunailla :D

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 19.03.2011     kello on 19:58 ---   tuohon päätelmään minäkin olen tullut...antaahan poikien tuunailla :D

--- Lainaus päättyy ---

Eikös ole kumma kun ikää tulee ja niin näkökyky kuin "muukin" samalla heikkenee, siis sen hämäräsopetumisen lailla niin siltikään ei tarvitse noita kaikkein parhaita valoja?
Kait se on vain niin, ettei enää tarvitse niitä kaikkein parhaimpia leluja ja hilivitkuttimia.

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 19.03.2011     kello on 20:05 ---Eikös ole kumma kun ikää tulee ja niin näkökyky kuin "muukin" samalla heikkenee, siis sen hämäräsopetumisen lailla niin siltikään ei tarvitse noita kaikkein parhaita valoja?
Kait se on vain niin, ettei enää tarvitse niitä kaikkein parhaimpia leluja ja hilivitkuttimia.

--- Lainaus päättyy ---

Periaatteessa minäkään en laita laittomia xenonvaloja autooni. Jos ei nykyisillä alkuperäisillä näe, niin seuraava lisäys keulalle on lisäpitkät. Sinne voin kyllä laittaa 100W lamput.

aaoulusta:
 taitaa olla tämän päivän autoissa niin hyvät valot jotta kyllä niillä näkee ihan hyvin  tavis..ammattiliike nne eri asia ehkä viissiin..mutta onhan se jo aikoinaan todettu että mitä enemmän tehokasta esim. kaukovaloa on ja siihen kun tottuu silmä ja sitten pitäisi vaihtaa lyhyelle niin mitäs sitten nähdään ...ei palio mitään..varsinki syksyllä.. ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View