Tekniikkakeskustelut > Alde
Alde 3010 iso lämpötilan vaihtelu
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 1.12.2013 kello on 21:20 ---No käyppä katsomassa yksikin Detskun esite, niin saat faktatietoa - muista malleista ;)
Minulla on vaan se ongelma, ettei mulla oo tallessa yhtään semmoisen vuoden teknistä esitettä, jossa tuo Camber Snow on ollut myynnissä. Esim vuoden 2011 esitteessä seisoo Camberin kohdalla:
"Seinänpaksuudet / materiaalit:
Lattia: 42 mm (vaneri, foam)
Sivuseinät/päädyt: 34 mm (alumiinipelti, foam, vaneri)
Katto: 34 mm (alumiinipelti, foam, vaneri)"
Tuo Snow on vaan "talvimalli", jossa on paksummat eristeet ;)
--- Lainaus päättyy ---
Niin ja minä kun olen koko ajan puhunut eristepaksuudesta en eristeen ja vanerin paksuudesta eli ei ne snown eristeet esim. lattiasssa ole 54mm vaan kokonais paksuus vanereineen vai kuinka?
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 1.12.2013 kello on 21:26 ---Niin ja minä kun olen koko ajan puhunut eristepaksuudesta en eristeen ja vanerin paksuudesta eli ei ne snown eristeet esim. lattiasssa ole 54mm vaan kokonais paksuus vanereineen vai kuinka?
--- Lainaus päättyy ---
Hoh hoijaa!
Eiköhän tuo oo tässäkin asiassa semmonen homma, ettei sillä viimesellä sentillä oo mitään merkitystä, onko se suuntaan vai toiseen se ero.
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 2.12.2013 kello on 07:54 ---Hoh hoijaa!
Eiköhän tuo oo tässäkin asiassa semmonen homma, ettei sillä viimesellä sentillä oo mitään merkitystä, onko se suuntaan vai toiseen se ero.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä on mielenkiintoinen aihe. Mietippä jos on sentin eriste ja kahden sentin eriste, niin kumpi on lämpöä eristävämpi. Entä onko se eriste sitten sellaista höttöä. Miten se on liimattu/prässätty. Yksin kertaisia asioita, mutta sitäkin aikaa vievää ja haastavia. En oo asian tuntija. Tiedän että tällä palstalla on sellaisia henkilöitä jotka voi tietää ja on ehkä voinut perehtyä tähän asiaan..?
99:
--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 1.12.2013 kello on 19:54 ---Jaa on vai, mistähän tieto peräisin (vieläkin kyllä epäilen mutta voin olla väärässä).
--- Lainaus päättyy ---
Valmistajalta.
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 2.12.2013 kello on 11:09 ---Valmistajalta.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Ja edellenkin kokonaispaksuus vanereineen pelteineen kyseessä, eikö?.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta