Tekniikkakeskustelut > Alde
Alde 3010 iso lämpötilan vaihtelu
Beedro:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 1.12.2013 kello on 20:42 ---Onhan sulla monta kokoluokkaa isompi vaunu ja jos sakemanni niin haihduttavaa pinta-alaa on paljon enempi kun ns. pohjoismaalaaisessa .
Voipi olla että ei 2 kW riitä lämmittämään noihin lukemiin mitä haluat.??
--- Lainaus päättyy ---
Oliko siinä 3kw:n käytössä jokin vaaranpaikka, että piirikortti hajoaa tai vastaavaa? Muistan jostain kuulleeni ettei sitä kannattaisi käyttää.
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: Laaga - 1.12.2013 kello on 20:40 ---http://www.siilincaravan.fi/pdf/dethleffssit/dethleffs_snow_550mk.pdf tuossa on ainakin kauppiaan laittamat eristepaksuudet.
--- Lainaus päättyy ---
Ettei vai olisi niin että noissa paksuuksissa vanerit ja pellit mukana.(Saksalaiset kun yleensä näin ilmoittavat nuo paksuudet eli eristeet ovat kyllä ohkaisempia)
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Beedro - 1.12.2013 kello on 20:47 ---Oliko siinä 3kw:n käytössä jokin vaaranpaikka, että piirikortti hajoaa tai vastaavaa? Muistan jostain kuulleeni ettei sitä kannattaisi käyttää.
--- Lainaus päättyy ---
Jaa-a enpä moista muista lukeneeni.Tosin aikaisemmin ei tätä vaihtoehtoa mulla ole ollut käytettävissä mutta nyt olis mahdollisuus uusien tolppien myötä kokeilla.
Kivahan se oliskin uusi vika löytää kun kerran olen jo uusinut tuon Alden pytynkin... ;D
Jos oikein muistelen niin viime vuonna oli taas kaasu loppu ja pakkasta 18- mutta ilma oli tyven niin vaunu pysy jossain +20 asteen puolella.Siis 2 kW mutta kuten todettua vaunumme on tyystin erilaisia.... :)
Siis kooltansa en tarkoita eristeitä.Varmaanki n on eroa ikkunapinta-alassa myös ja tämä alkaakin jo vaikuttaa lämmönpysymiseen..
kuusaan.matti:
--- Lainaus käyttäjältä: Beedro - 1.12.2013 kello on 20:47 ---Oliko siinä 3kw:n käytössä jokin vaaranpaikka, että piirikortti hajoaa tai vastaavaa? Muistan jostain kuulleeni ettei sitä kannattaisi käyttää.
--- Lainaus päättyy ---
Yleensä sulake ei salli 3Kw, ohjauspuoli ei noista tehoista taida välittää.
Ihan mutu tuntumalta tuommonen 750 mittainen vaunu ei 2Kw pysy lämpimänä -20C asteessa, 5 metrinen nipinapin...
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 1.12.2013 kello on 20:27 ---Juu ja epäilykseni vain vahvistuu, kun ei löydy mitää fakta tietoa tuon väitetyn eristevahvuuden tueksi.
--- Lainaus päättyy ---
No käyppä katsomassa yksikin Detskun esite, niin saat faktatietoa - muista malleista ;)
Minulla on vaan se ongelma, ettei mulla oo tallessa yhtään semmoisen vuoden teknistä esitettä, jossa tuo Camber Snow on ollut myynnissä. Esim vuoden 2011 esitteessä seisoo Camberin kohdalla:
"Seinänpaksuudet / materiaalit:
Lattia: 42 mm (vaneri, foam)
Sivuseinät/päädyt: 34 mm (alumiinipelti, foam, vaneri)
Katto: 34 mm (alumiinipelti, foam, vaneri)"
Tuo Snow on vaan "talvimalli", jossa on paksummat eristeet ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta