rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Kellokytkin lohkolämmittimelle  (Luettu 15535 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:57
Vs: Kellokytkin lohkolämmittimelle
« Vastaus #30 : 5.12.2013 kello on 12:45 »
En nähny moista. ;)
Oli vain ei suositella jatkojohtoja...
Taloni on rakennettu 1981 joten silloin sai lämmittää autoa vaikka miten pitkällä jatkojohdolla ja ilman vikavirtasuojatulla pistorasialla...
Ja näin aion jatkaakin auton lämmitystä koska näin se on kelvannut jo monta kvartaalia... Thumb

Jos Sulla on se auto ollut kytkettynä seinään vuodesta 1981, niin niillä säännöillä saat lämmittää edelleen - anna mennä vaan ;D

• Vieras
  • Vs: Kellokytkin lohkolämmittimelle
    « Vastaus #31 : 5.12.2013 kello on 12:56 »
    Jos Sulla on se auto ollut kytkettynä seinään vuodesta 1981, niin niillä säännöillä saat lämmittää edelleen - anna mennä vaan ;D
    Ka niinpä ajattelin tehdä.. Thumb

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:19.11.2016 kello on 12:51
    « Vastaus #32 : 5.12.2013 kello on 21:33 »
    Onkos tuo jokin sisäänrakennettu ominaisuus?
    Mulla on Webastossa kaukosäädin, mutta se kyllä lähtee tulille just silloin, kun pyydän. Vaikka kesällä.

Juu, kyllä se tuossa Eberin Easystart R+ kaukossa on ihan ominaisuus. Kakesta saa valita vielä economy tai normaalin lämmityksen. Economyllä lyhyemmät lämmitysajat ja jos keli menee plussalle niin ei lämmittele ollenkaan.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:40
    « Vastaus #33 : 5.12.2013 kello on 21:47 »
    Juu, kyllä se tuossa Eberin Easystart R+ kaukossa on ihan ominaisuus. Kakesta saa valita vielä economy tai normaalin lämmityksen. Economyllä lyhyemmät lämmitysajat ja jos keli menee plussalle niin ei lämmittele ollenkaan.
    No jopas on monipuolinen...
    Mun Webaston Telestart T 100 HTM kaukosäätimessä on vain eri mukavuustasoja valittavissa, enkä ole kyllä perehtynyt niihinkään. Olen antanut olla vain sen suurimman tason. Kai niillä tasoilla jotain tekemistä on ehkä ulkolämpötilankin kanssa.