Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Itse tehty tarkastus
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 26.11.2013 kello on 18:38 ---Ai täällä on muitakin Toyota-miehiä, kovin me Toyota-miehet ollaan hiljaisen oloisia kun me ei tehdä numeroa tuosta merkistä, meidän pitäisi ilmeisesti hiukan virkistyä sen asian suhteen. ;D
Tuli mieleen vaan tuosta lainauksesta kun reilut kolme vuotta sitten ostin elämäni ensimmäisen Toyotan ja kysyin myyjältä luovutustilaisuudes sa että tavaratilassa ei olekkaan litran purkkia kaupantekijäiseksi niin tuumasi myyjä että "ei Toyotassa tarvitse lisäillä öljyä vaihtojen välillä.
Ja totta se myös Toyotan kohdalla on, mutta totta se oli myös kahdeksan vuoden ja 130000 km:n ajan Opelinkin kohdalla, Saabbiin sai aloittaa öljyn lisäämisen kolmen vuoden ja reilun 50000 km:n jälkeen falskaavien ohjurien takia litran kymppitonnilla.
Niin, tulee moottoritilaan katseltua yleensä kerran viikossa ja samalla myös nestepinnat tarkastettua myös pölyt paineilmalla puhallettua pois. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Toinen toyota minulla! edellinen oli se 1600se malli ja sekään ei syönyt öljyä vaihtojen välillä, Mazda oli tätä nykyistä edeltävä ..hyvä mutta sähkövikoja
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 26.11.2013 kello on 18:47 --- Toinen toyota minulla!
--- Lainaus päättyy ---
Niin mullakin ! ;D
.... ja mieli yhtä korkealla kuin Volvo-miehillä konsanaan, ainakin luulen niin. :D
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 26.11.2013 kello on 18:40 ---En elvistele millään lailla. Mulla on kaksi halpisautoa, Sitikka ja Ducato. Molemmissa on matkamittarinäytöss ä moottoriöljyn tason osoitin.
Katkelma Sitikan käyttöojeesta:
"Moottoriöljyn tason osoitin
Kun virta kytketään, näytöllä näkyy huollon lähestymisen osoitus joitakin sekunteja, ja sen jälkeen moottoriöljyn taso joitakin sekunteja".
Ja tämä Sitikka on -04. Ducato on -06 ja siinä vastaava toiminto öljyn suhteen.
--- Lainaus päättyy ---
En kenkkuiluna! toyotassa on muutaman kerran palanut huollon merkki ja minä sitä ihmettelemään ja tutkimaan ja sitten oivallus Tulpat,,,, meni jonkin verran yli niin merkki syttyi.. ei pala enää
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 26.11.2013 kello on 18:49 ---Niin mullakin ! ;D
.... ja mieli yhtä korkealla kuin Volvo-miehillä konsanaan, ainakin luulen niin. :D
--- Lainaus päättyy ---
Pitää vähän kokeilla noita WolWo kuskeja !! pikkasen ovat takakireitä kun joutuu huoltamaankin niitä volvoja... ;D
Kare:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 26.11.2013 kello on 18:56 --- Pitää vähän kokeilla noita WolWo kuskeja !! pikkasen ovat takakireitä kun joutuu huoltamaankin niitä volvoja... ;D
--- Lainaus päättyy ---
Terve!
Mitäs tosta kiristelemään ;D Mä ainaki lisäilen sillontällön öljyä volvon koneeseen. Ei sitä tartte eres viikottain lisätä, vaikka tuleekin seurattua, Ja parinkymmenentuhann en välein suodatin vaihtoon ja samalla alakautta ylimääräset "mömmöt" pois öljypohjasta.
Että kyllä saatte muunmerkkisten kuskit olla tyytyväisiä, ei se meilläkään niin helppoa ole Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta