Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Paljonko rahaa autoissa kiinni?

<< < (2/11) > >>

K.E.V:
Ei ne säästötilille jää.
Tapauksesta riippuen menee / ei mene vaihdossa.
Harvemmin kun mualimalta hakee saa vaihdokkia annettua.
Myyn sitten itte kun/jos joku ostaa.
Tähän mennessä on kelvanneet 8)
Tuo lastutus on must!  Thumb

Yrjö:
   Tuo nykyinen "veturi" oli osto hetkellä kallein tässä sarjassa mitä löysin, 1500 ekee maksoin. Toivottavasti 10 vuotta sillä pärjäillään, edellinen jäi 6 vuoteen vaikka oli vasta 370 thk. ajettu, tavoite oli 10 v. (oli hiukan ylämäessä vaunun kanssa kesy). Sen sitten seuraavana vuonna myin, annoinpa 3 v. koritakuunkin, harvoinpa 400 autoihin takuuta saa.
  On n. 40 vuotta kun viimeksi autokaupassa vaihdoin , oli näet tuttu myyjä. Aina ensiksi olen ostanut ja tehnyt "pientä" laittoa, sitten myynyt vanhan.
  Tosin yksi Volvo meni romuksi, koska oli luovutanut seuraavalle niin paljon osia. :'(

Vesseli:
Liian paljon on rahaa kiinni, mutta tulin aikanaa kylläiseksi vanhojen romujen korjaamisesta.
Periaatteena on ollut, että max. yksi katsastus ja sitten vaihtoon.

Fenix:
Taitaa olla yhteensä noin 5 tonnia autoissa realisointiarvona, liekkö sitäkään. 6-7 vuoden päästä aattelin sit parantaa kalustoa, kun on tali maksettuna ja ensimmäinen satsi mukuloista jo (toivottavasti) omillaan ja opiskelemassa/töissä.

Pari onnistunutta autokauppaa olen eläissäni tehnyt, noin taloudellisessa mielessä, mutta sitäkin useamman raskaati miinusmerkkisen.

Kaija:
Mulle jäi vanha veturi ihan työmatka-ajoon. Bemarin X5 vuodelta 2005, eli onhan tuolla Murulla/Riesalla ikää. Se on nyt ollut meillä 3 vuotta eikä varmaan kannata alkaa vaihtaa pois, kun arvo on jo kolmessa vuodessa pudonnut 20 tonnia? Hemmetin hyvä ajaa, kun mä lähden aamuisin ennen lumiauraa. Ja on se hyvännäköinenkin!  :-*

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View