Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Paljonko rahaa autoissa kiinni?
Kaija:
Hmmm... Siis täällä kysytäänkin Tessun arvoa? Sanoisin, että painonsa arvoinen kultaa. Thumb
Joku jobbari sanois, että 65000-70000€. Tuon alemman ehdottajaa me lyötäis tietty nokkaan! :laugh:
Kaija:
Kerrotaan nyt vielä Honkkelinkin tilanne. Mersu C220 tai jotain vuodeltav2000 tai jostain historian hämäristä. Tekniikaltaan loistava; antaa tarvittaessa virtaa mun BMW X5:lle, joka on kiukkuinen pakkasaamuina. Muutama ruosteläiskä. Arvoa ei varmaan just mitään?
Kun tuo löytyi, mä murjotin sivummalla. Missattiin kiljuhanhi, kun Pasin piti päästä koeajaan tota tiilenpunaista romua....
Mä ennustin, että toi auto on enimmäkseen pajalla. Ja paskat; se on katsastettu vuosittain ja renkaat vaihdettu ja vissiin joku määräaikaishuolto tehty. Loistava käyttöauto. Ja näyttävä. Arvo vissiin tonnin-kaksi?
Oulaa:
Fiat maksoi yli 20000 ja sitä aiomme käyttää kymmenen vuotta ;D
Väyrynen mallia 200E CDI automaatti vm 2000 maksoi kuusi vuotta sitten 18000 eur.
Aivan mahtava auto tienpäällä ja kaverin Kafilla käytiin Lohvooteilla ,mielestäni loistava vetoauto.
Meseä pitää korjata joka vuosi het parilla satasella .
Sanosin ikiliikkujaksi että käyttöarvoa paljon vaikka hintaa enää kait 4-6 tonnia.
Tämä on ajettava loppuun asti .Nyt on vasta 370000 mittarissa ja het 5,5 vie maksimissaan naftaa sataselle . Akka ko ajaa niin 4,7 l/100km on mittarissa.
Ja Webaston kulutuskin menee mittarin kautta .
Turhan Höpöttäjä:
Henkilöautot, 2 kpl, yhteensä 1500e. Matka-auto alta 10000e. Hyvin pelloovat. Thumb
Haapaniemen Paroni:
Aika vähän ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta