Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Nautitteko matkailusta sesongin ulkopuolellakin?
K.E.V:
Tottakai joka vuosi. Vaunullakin, välillä pelkällä veturilla. Sekä tietenkin täällä kausipaikalla käymme. Täällä on metsää, merta, saaristoa. Myös idyllinen Tammisaaren kaupunki lähellä. Sieltä torilta löytyi herkkuja tänäänkin. Pientuottajan peura makkaraa eri mausteilla. Tuollaista säilyvää meetwursti tyylistä. Sekä hyvää vahvanmakuista Pecorinoa, lampaanmaidosta tehtyä juustoa. Kun työelämä lopettaa häiriköinnin, voi harrastaa enemmän. Tämäkin ihan haukkumatta toisia, ei tartte korjata omaa päätään sellaisella.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 16.11.2013 kello on 13:25 --- Tämäkin ihan haukkumatta toisia, ei tartte korjata omaa päätään sellaisella.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä.
Minua eniten häirittee se, jos selitellään omaa tekemättömyyttä ihan muilla kuin todellisilla syillä. ::)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.11.2013 kello on 14:13 ---Minua eniten häirittee se, jos selitellään omaa tekemättömyyttä ihan muilla kuin todellisilla syillä. ::)
--- Lainaus päättyy ---
;D
Sua vaan häirittee se kun kaikki eivät harrasta samaa kuin sä.... Ja kuten olet varmaan tässä viiden vuoden aikana huomannut niin ei tässä selitellä, rahat vaan laitetaan muuhun. Itsekin selittelet niistä pakollisista laatuajasta ilman perheen seuraa, mä en ymmärrä niitä kun itse olen perheen kanssa aina kun ollaan reissussa, en minä lähde nautiskelemaan yksin vaan koko perheen kanssa...tällaista se Alan vaan on, ei kaikkien tarvitse kaikkia ymmärtää, sinä et mua, mä en sua. ;D
Alan:
^
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.11.2013 kello on 09:13 ---Kukin tavallaan, sinä myös.
--- Lainaus päättyy ---
Ei häiritte toisintoimiminen vaan juuri tuo epämääreinen selittely, eikä yksin sinun.
Sellainen ihan hienoinen ero saattaisi muuten olla noin otsikon pohjaltakin ajateltuna, että kuka selittää ja kuka ei. Ja kenen ylipäätään tarvitsee. Tämä kun ei ole (kuvitteellinen) pysyn kotona -ketju. Sellaisessa mun pitäisi selittää.
Vaan ei kun hauskaa kotiviikonloppua, -loppusyksyä, -talvea ja -kevättä sinne Savoon vaan!
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.11.2013 kello on 14:55 ---Vaan ei kun hauskaa kotiviikonloppua, -loppusyksyä, -talvea ja -kevättä sinne Savoon vaan!
--- Lainaus päättyy ---
Juu, kiitos vaan ja hyvää viikonloppuja myös sulle perheen parissa ja toki myös sulle itsellesi sitten muina aikoina. Tämä viikonloppu ollaankin pitkästä aikaa kotona kun esikoisella oli 9-vee synttärit, tässä on saanut olla reissaamassa savon ja etelä-Suomen väliä harva se viikonloppu joten mikäs tässä viikonlopusta on nauttia pojan avustajana Legon Technic sarjan uusimman, 52 cm pitkän Formulan parissa....saa itsekkin nauttia jälleen lapsuusajoista. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta