Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Nautitteko matkailusta sesongin ulkopuolellakin?

<< < (4/10) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 16.11.2013     kello on 08:04 ---Pakkasten tullessa kaipaa etelän lämpöä...

--- Lainaus päättyy ---

Kuka kaipaa kuka ei, mä kuulun siihen sarjaan etten kaipaa.  ;D

Toki sitä kesää odottaa talven keskellä mutta ei niin paljoa ettäkö siitä olisi valmis maksamaan, pekkasiakin haluan pitää kerran kuukaudessa joka käytetään sitten lasten kanssa, tokihan sitä voisi aina yksin lähteä ja jättää perhe "nauttimaan" laatuaikaa kolmestaan sillä aikaa kun isi on huvittelemassa yksinään jossain mutta ei, talvella meillä menee viikonloput luistimien, suksien, rattikelkan tai muuten vaan ulkoillessa tai sitten lähialueen kylpylöissä ja sukulaisten luona, ei siinä muuta kaipaa...

Toki tämä saattaa kuulostaa selittelyltä mutta antaa kuulostaa vaan, mä käytän rahat ihan muuhun kuin ulkomaille, autot ostan aina savosta, Iisalmi-Kuopio alueelta en lähde niitäkään hakemaan ulkomailta, puhelinliittymäkin on ollut Soneran vuodesta -95 lähtien, mitä sitä halvimman perässä siinäkään juokseem kunhan vaan hyvin toimii niin en muuta kaipaa... tavaratkin ostan kivijalkaliikkeistä lähikaupungeista vaikka halvemmalla saisi netistä, tämä on sitä periaatetta vissiin.  ^-^

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.11.2013     kello on 08:51 ---Toki tämä saattaa kuulostaa selittelyltä...

--- Lainaus päättyy ---

Olet oikeassa. Kuulostaa myös tutulta, joskin osa puuttuu.  :D

Kukin tavallaan, sinä myös. Mutta mun mielestä mies tarvitsee sitä laatuaikaa ajoittain, joko yksin tai rouvan kanssa yhdessä. On sitten entistäkin mukavampaa viettää sen jälkeen toisenlaista laatuaikaa perheen kanssa. Eikä joka paikkaan viitsi pienten lasten kanssa mennäkään.

Hyvää tekee myös tuo maailman tarkkaileminen vähän laajemmasta näkökulmasta, varsinkin perheen kanssa.  Thumb

Ja koska keskustelun kulku on jo etukäteen tuttu, niin pitää lisätä, että taitavalla ennakkosuunnittelul la ja itse matkatoimiston työt tekemällä pystyy reissaamaan useamman matkan sillä hinnalla, minkä jotkut maksaa viikon tai kahden aurinkolomasta. Ja vähän hemmetin paljon kiinnostavampiin kohteisiin. Pikkuisen rohkeutta tietenkin vaatii, kuten ulkomaanmatkailu yleensäkin, ja englannin alkeet on hyvä osata.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.11.2013     kello on 08:51 ---Kuka kaipaa kuka ei, mä kuulun siihen sarjaan etten kaipaa.  ;D

Toki sitä kesää odottaa talven keskellä mutta ei niin paljoa ettäkö siitä olisi valmis maksamaan, pekkasiakin haluan pitää kerran kuukaudessa joka käytetään sitten lasten kanssa, tokihan sitä voisi aina yksin lähteä ja jättää perhe "nauttimaan" laatuaikaa kolmestaan sillä aikaa kun isi on huvittelemassa yksinään jossain mutta ei, talvella meillä menee viikonloput luistimien, suksien, rattikelkan tai muuten vaan ulkoillessa tai sitten lähialueen kylpylöissä ja sukulaisten luona, ei siinä muuta kaipaa...

Toki tämä saattaa kuulostaa selittelyltä mutta antaa kuulostaa vaan, mä käytän rahat ihan muuhun kuin ulkomaille, autot ostan aina savosta, Iisalmi-Kuopio alueelta en lähde niitäkään hakemaan ulkomailta, puhelinliittymäkin on ollut Soneran vuodesta -95 lähtien, mitä sitä halvimman perässä siinäkään juokseem kunhan vaan hyvin toimii niin en muuta kaipaa... tavaratkin ostan kivijalkaliikkeistä lähikaupungeista vaikka halvemmalla saisi netistä, tämä on sitä periaatetta vissiin.  ^-^

--- Lainaus päättyy ---

Halvat (ruoka, juoma, majoitus ja taksi) ulkomaat euroopassa kiinnostaa, lähinnä kaupunkilomat. Kerta pari lentäen käydään vuodessa, aikaisin keväällä tai myöhään syksyllä. Honokit suomen kesästä poistuu.  :D

Kulkimella liikutaan hieman enempi rospuutalla ja talvella, kun kesällä.  :D

Välleen emäntä jää kaupunkiin akkaen kanssa rimputtelemaan, silloin minä mökille tai kulkimella jonnekkin. :D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.11.2013     kello on 10:48 ---Honokit suomen kesästä poistuu.  :D
--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 13.11.2013     kello on 17:50 ---Honokki on kädet roikkuen ja alahuuli pitkällä laahustava huono ryhtinen henkilö, jonka puhetyyli on ulkonäköön sopiva. Hän ei ole syntyjään sairas, koska sairaita ei saa nimitellä.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Kattoin tuossa peiliin. Toki käsitykseni on subjektiivinen, mutta en näytä yhtään tuollaiselta.

Onhan se tuollainen väitekin yksi tapa selitellä.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.11.2013     kello on 11:34 ---Kattoin tuossa peiliin. Toki käsitykseni on subjektiivinen, mutta en näytä yhtään tuollaiselta.

--- Lainaus päättyy ---

Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View