rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: turha  (Luettu 1744 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:21.12.2023 kello on 10:08
turha
« : 15.11.2013 kello on 09:11 »
Oli kysymys henkilöautoista, hänen alkuperäislistassak aan ei ollut maastureita.
Ainakin näin käsitin ?
Ja mikähän tekee, ettei maasturi ole henkilöauto (jollei ole paketti-/kuorma-auto). Kerro heti, pitääkö auton listalla olla kolmi/neli/viisiovinen, Saako se olla taka/etu/nelivetoinen, tai saako olla kuinka iso takakontti, eli eikö farmaritkaan käy?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:38
Vs: turha
« Vastaus #1 : 15.11.2013 kello on 09:18 »
..jaa, että uusi aloitus..

Olisin tuosta vars. aloituksesta vähän sitä mieltä, että listasta tulee aika seikkaperäinen + täynnä lillukan varsia..

Jonkun esimerkin hain täältä http://www.automerkit.fi/autotieto/
..ja sain sieltä erilaisia vetomassoja.
 :-\

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
Vs: turha
« Vastaus #2 : 15.11.2013 kello on 09:27 »
Tuossa pari viikkoa sitten, kun kokeilin netissä ajanvarausta katsastukseen BMW X5:lle ja naputin rekkarin järjestelmään, se väitti sitä pakettiautoksi???
Henkilöauto se kyllä mun mielestä on.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:21.12.2023 kello on 10:08
Vs: turha
« Vastaus #3 : 15.11.2013 kello on 09:32 »
..jaa, että uusi aloitus..
lista katoaa täysin väittelyyn siitä, mikä on auto, jos tuolla kommentoidaan välissä. Mun mielestä hyvä idea kerätä tuollainen lista, johon kerätään potentiaalisia vetojuhtia. Pilkunn*****taa, jos ruvetaan saivartelemaan, mikä on urheiluauto, mikä maastoauto. Jos joku haluaa vetää Kontio-Sisulla asuntovaunua, niin listatkoon sen tuonne listaan, mutta väittely siellä kadottaa koko listan.

Tai siis noin mä ymmärsin aloittajan postauksen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: turha
« Vastaus #4 : 15.11.2013 kello on 09:45 »
Niinhän minäkin ihmettelin, kun katsastin yhden urheilu/harrasteautoistani, Ferrarin. Tiedosto väitti sen olevan viritetyn mopon, ja muutoskatsastus kaatuisi päälle.  ;D  ;)