Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Nettilehdistä poimittua

<< < (97/322) > >>

volvo:
nykypäivänä voidaan vain puhua yksilöistä mikä kestää ja mikä ei kestä merkkiä ja mallia katsomatta. toiset aloittaa takuuaikana jo korjaamolla ravaamisen kun sattuu oikea yksilö kohdalle. toisilla merkeillä on kovempi maine kestävyyden kanssa, mutta nykyään samoja komponentteja valmistaa yksi tehdas monelle merkille niin ei voi puhua että joku merkki olisi parempi kuin toinen.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 18.01.2016     kello on 18:12 ---Koetappa valikoida vaikka Helsingissä rautatieasemalla klo 04 jälkeen taksia.
Vai luetteletko taxia keskuksesta soittaessa kelpaavat merkit  :D

--- Lainaus päättyy ---
No tuskipa tulen koskaan olemaan hesassa aamuyöstä taksin tarpeessa,niin eipä tuo koske minua. Meillä on vain meripäivät jolloin aamuyöstä joutuu tuntitolkulla taksia odottelemaan mutta niihinkään rientoihin ei tule osallistuttua,antaa nuorten riekkua,me mennään niitten muksujen kanssa matkamökillä reissuun.
Jos mä kyydistä maksan niin silloin pitää päästä matkustamaan herroiksi..

Sent from my iPad using Tapatalk

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 18.01.2016     kello on 18:20 ---Tänäänkin vaan ihme ja kumma V70 pärähti käyntiin -33 pakkasessa ja koko päivän toiminut moitteetta. Ihmeellistä !

--- Lainaus päättyy ---

Aamulla oli säteilylämmittimen  kello jäänyt kahteen tuntiin, joten oli -28 asteessa auto jäykkänä, huomis aamulle laitoin neljä tuntia, mutta tuskin se on sen lämpimämpi. Pitää vaan vääntää taas avaimesta ja mennä töihin  :laugh:

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 18.01.2016     kello on 18:02 ---No en minä nyt ihan mihinkä tahansa autoon istu,jos itse joudun kyydin maksamaan.

Sent from my iPad using Tapatalk

--- Lainaus päättyy ---
Eipä, kaikki muut käy mut Kia ja korean Letukka saa jäädä tolpalle  ::) Toyota on vähän siinä ja siinä.
No noit traktoreita ja johtotähtiä on hesan taksissa tarpeeksi. Ja kun en yleensä niillä kulje.

Alan:
Yhdistetty tähän taas yksi nettilinkkikeskuste lu. Ei jokaiselle omaa ketjua, kiitos.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View