Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Nettilehdistä poimittua
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 18.01.2016 kello on 17:32 ---Tulee se raha halvemmallakin kapistuksella, ei asiakas valikoi minkä merkkiseen menee kun taksi hurauttaa pihaan.
Niistä tais jotain verohelpotuksiakin kadota, joten en yhtään ihmettele.
--- Lainaus päättyy ---
No en minä nyt ihan mihinkä tahansa autoon istu,jos itse joudun kyydin maksamaan.
Sent from my iPad using Tapatalk
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 18.01.2016 kello on 17:51 ---Kahdeksan vuotisella Mersulla aloitin ja seitsemän vuotta se meillä oli .
Muutamia satasia sen ylläpito maksoi vuosittain .
Joitain pikkuvikoja vain.
Ottaisin vieläkin jos tarvitsisin.
Uskon edelleenkin että huonolla käytöllä ja huollolla autot eniten särkyy.
Ei niinkään kilometreillä.
--- Lainaus päättyy ---
Joo ei niitä määräaikas huoltoja ole turhaan tehty :P
TLP:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 18.01.2016 kello on 18:02 ---No en minä nyt ihan mihinkä tahansa autoon istu,jos itse joudun kyydin maksamaan.
--- Lainaus päättyy ---
Koetappa valikoida vaikka Helsingissä rautatieasemalla klo 04 jälkeen taksia.
Vai luetteletko taxia keskuksesta soittaessa kelpaavat merkit :D
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 18.01.2016 kello on 17:44 ---Naapurilla on 2 v70pistä, korjailee niitä vuorotellen että ees toisella pääsis töihin ;D Ja kummallakaan ei vedetä vaunua
--- Lainaus päättyy ---
Onneksi varalla on Toyota, jos Volvolla ei pääse. Tänäänkin vaan ihme ja kumma V70 pärähti käyntiin -33 pakkasessa ja koko päivän toiminut moitteetta. Ihmeellistä !
Sun pitää naapurille sanoa, että Volvo kestää paremmin kun vetää isoa vaunua perässä. Thumb
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 18.01.2016 kello on 17:44 ---Naapurilla on 2 v70pistä, korjailee niitä vuorotellen että ees toisella pääsis töihin ;D Ja kummallakaan ei vedetä vaunua
--- Lainaus päättyy ---
Ne huollot ;) Ethän sinäkään aja naista joka ei ole käynyt määrä aikais huoloissa :P :-*
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta