Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Nettilehdistä poimittua
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 18.02.2014 kello on 19:54 ---No, monikos AJAA muuten sillä Lexuksella ? Kun se on niin hyvä.
Mulla on kyllä muutama kaveri jotka ajaa + yksi joka myy niitä. Ei ne ainakaan pidä meteliä sen enempää, siis henkilöt :D
--- Lainaus päättyy ---
Minä tiedän yhden, käy töissä aika paljon Venäjän puolella. Tarvii ison maasturin...
K.E.V:
Se ei varmaan ole .orgissa. :D
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 18.02.2014 kello on 20:16 ---Mulla ei ole mitään kokemusta Lexuksesta mutta sanomasi perusteella Lexus on Toyota joten silloinhan myös Toyota on Lexus. ^-^
Ai niin...sori että sotkin tänne muitakin merkkejä. :-\ ;D
--- Lainaus päättyy ---
Mutta kai sä jotain päässäsi pyöritit kun "rinta röyheänä sikaria poltellen :) Totesit tuon
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 18.02.2014 kello on 17:34 ---Tämänhän jokainen automies tietää jo lukemattakin, samaa mieltä sitä ollaan tuolla jenkkilässäkin, autoista siis. ;)
Mutta haitanneeko tuo kertaaminen mittään.
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288655239741.html?pos=ok-trm-auto
--- Lainaus päättyy ---
Älä nyt enää mielipidettäsi piilota , aina pitää pysyä omissaan. Thumb
Etkä sä sotkenut mitääm, molemmista toijotoista oli jo puhe aiemmin :laugh:
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 18.02.2014 kello on 20:37 ---Älä nyt enää mielipidettäsi piilota , aina pitää pysyä omissaan. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Yhtä jyrkkänä ollaan täällä kuin sielläkin. ;D
Ehkä mä sitten myöhemmin laitan RAV4:sen, kunhan ne siitä hybridin tekevät. Thumb
Pääsisin minäkin, alle sataseitkytsenttise nä katsomaan maailmaa sieltä hiukan korkeammalta. ;D
K.E.V:
Muasta se piänikin ponnistoo Thumb
Muuten mielipiteitten vaihto jostakin, ei suinkaan tarkoita että vaihtaa mielipiteensä 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta