Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Nettilehdistä poimittua

<< < (35/322) > >>

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 18.02.2014     kello on 19:54 ---No, monikos AJAA muuten sillä Lexuksella ? Kun se on niin hyvä.
Mulla on kyllä muutama kaveri jotka ajaa + yksi joka myy niitä. Ei ne ainakaan pidä meteliä sen enempää, siis henkilöt  :D

--- Lainaus päättyy ---
Minä tiedän yhden, käy töissä aika paljon Venäjän puolella. Tarvii ison maasturin...

K.E.V:
Se ei varmaan ole .orgissa. :D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 18.02.2014     kello on 20:16 ---Mulla ei ole mitään kokemusta Lexuksesta mutta sanomasi perusteella Lexus on Toyota joten silloinhan myös Toyota on Lexus.  ^-^

Ai niin...sori että sotkin tänne muitakin merkkejä.  :-\  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Mutta kai sä jotain päässäsi pyöritit kun "rinta röyheänä sikaria poltellen :) Totesit tuon
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 18.02.2014     kello on 17:34 ---Tämänhän   jokainen automies tietää jo lukemattakin, samaa mieltä sitä ollaan tuolla jenkkilässäkin, autoista siis.  ;)

Mutta haitanneeko tuo kertaaminen mittään.

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288655239741.html?pos=ok-trm-auto

--- Lainaus päättyy ---

Älä nyt enää mielipidettäsi piilota , aina pitää pysyä omissaan.  Thumb
Etkä sä sotkenut mitääm, molemmista toijotoista oli jo puhe aiemmin  :laugh:

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 18.02.2014     kello on 20:37 ---Älä nyt enää mielipidettäsi piilota , aina pitää pysyä omissaan.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Yhtä jyrkkänä ollaan täällä kuin sielläkin.  ;D

Ehkä mä sitten myöhemmin laitan RAV4:sen, kunhan ne siitä hybridin tekevät.  Thumb

Pääsisin minäkin, alle sataseitkytsenttise nä katsomaan maailmaa sieltä hiukan korkeammalta.  ;D

K.E.V:
Muasta se piänikin ponnistoo  Thumb
Muuten mielipiteitten vaihto jostakin, ei suinkaan tarkoita että vaihtaa mielipiteensä  8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View