Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Keskustelua mönkijöistä
Catiska:
Suurin ongelma noissa on umpisurkea jousitus. Niissä on säästetty vähintään sen mitä muissakin osissa. Muovit ei kummoisia ole mutta ne ei ajamista haittaa, huono alusta kyllä. Toki rahalla saa asiaa parannettua vaikkei ihan ihmeitä silloinkaan saa aikaiseksi.
eura665:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 19.08.2015 kello on 19:06 ---Suurin ongelma noissa on umpisurkea jousitus. Niissä on säästetty vähintään sen mitä muissakin osissa. Muovit ei kummoisia ole mutta ne ei ajamista haittaa, huono alusta kyllä. Toki rahalla saa asiaa parannettua vaikkei ihan ihmeitä silloinkaan saa aikaiseksi.
--- Lainaus päättyy ---
Minunmielestä alusta oli hyvä, toimi metsässä ja toimi tienpäällä. Muovit oli heikkoja, se unohtuikin jo että astinlaudan sivumuovit hajos heti alkuunsa. Muutoin toimiva peli.
Catiska:
Alusta on pintakova ja huonosti vaimennettu. Joustovaratkin osin noista jousista ja iskareista johtuen lyhyet. Kyllä sillä tasaisella ja körötellen pärjää mutta ei vaikeammassa maastossa.
trapper:
juu jousitus on hanurista,aivan liian kova vaikka itelläkin oli säädetty pehmeimpään kohtaan,mutta kyllä maastossa etenee samallalailla kuin muutkin merkit,tosin tehoa sais olla lisää jossain kohtii
ihaa:
Ja TM:ssä sanottiin Trapper UTV:n jousituksen olevan pintakova mutta hiekkatieajossa kuulemma parasta A-luokkaa.
Niin ja poika tuumasi tänään jutelleen ukkinsa kanssa että "mä maksan sitten mönkkäristä osan joten se on sitten myös mun." Tuleepa traktorimönkijästä sitten pojan ensimmäinen uutena ostama moottoriajoneuvo josta on myös itse osan maksanut. Täytyneeköhän opettaa pojalle puunaamisen jalo taito.... ;)
Mutta hyvä kuulla että Trapper kiinanihmeenä on myös karavaanareiden mielestä ihan soiva peli, eli toimii siinä missä tuplasti kalliimpi Can-Am tai Polaris. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta