Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Keskustelua mönkijöistä

<< < (12/17) > >>

trapper:
Juu tuo mun juosituskokemus on -09 mallin tl-pelistä,ehkä UTV pelissä on jo sitä parannettu näissä uusimmissa

eura665:
Varmasti ajaa asiansa, se on tuo jousitus makuasia ja mulla oli aina jouset jäykimmälle säädettynä. Hiukan vajaa kolmevuotta oli minulla ja oli kiva laitos Thumb.  Siitä sitten heti opettamaan pojalle vastuuta kalustostaan Thumb

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.08.2015     kello on 19:54 ---.... eli toimii siinä missä tuplasti kalliimpi Can-Am tai Polaris.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Missä luki ? Vai päättelitkö itte  ;)

eura665:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 19.08.2015     kello on 20:03 ---Missä luki ? Vai päättelitkö itte  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Se on hauskaa kun vertaillaan kahta laitetta keskenään, niin kuin niiden tulisi olla tasaveroisia. Asianhan voi ajatella niinkin jotta tuplahintaisen täytyisi kestää ja toimia tupla-aika. Vasta sen jälkeen se on taloudellinen ja vertailukelpoinen halvempaansa nähden.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 19.08.2015     kello on 20:07 ---Se on hauskaa kun vertaillaan kahta laitetta keskenään, niin kuin niiden tulisi olla tasaveroisia. Asianhan voi ajatella niinkin jotta tuplahintaisen täytyisi kestää ja toimia tupla-aika. Vasta sen jälkeen se on taloudellinen ja vertailukelpoinen halvempaansa nähden.

--- Lainaus päättyy ---
Ihaa taisi sanoa eli toimii siinä missä tuplasti kalliimpi Can-Am tai Polaris.
Kysymyksessä ei ollut hinta/laatu suhteella laskettu tasavertaisuus, en ainakaan ymmärtänyt missä ei mitään uutta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View