Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Otatko influenssarokotteen vai oletko sen jo saanut ?

<< < (5/26) > >>

Raato:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 10.11.2013     kello on 18:58 ---En ole ottanut, enkä aio. Työni puolesta sen kyllä saisin. Pari päivää yleensä flunssasena päässä vähän humisee (taitaa humista kyllä muutenkin  :laugh: ) mutta kun ei koskaan ees kuume nouse, niin en oo kokenut  tarpeelliseks.

--- Lainaus päättyy ---

Flunssa ja influenssa on avivan eri taudit näin huomiona vaan  ;)

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: Raato - 10.11.2013     kello on 19:02 ---Flunssa ja influenssa on avivan eri taudit näin huomiona vaan  ;)

--- Lainaus päättyy ---

No joko mä en oo koskaan influenssaa sairastanut, tai sitten ne vaan eivät eroa juuri toisistaan mun kohdalla..
Flunssa kun flunssa niin lihakset särkee, nokkaa vuotaa ja kurkku on kipee. Se ei kaada mua edes sänkyyn, hidastaa vaan hiukan tahtia.
Kuumetta mulla on viimeks ollut vissiin 2007. Sillonkin vain 37,5 kun Tyksissä "tein kuolemaan".
Sitä ennen 2004 taisi olla 38, kun sain sappitulehduksen ja tulehdusarvot huiteli jossain 350 paikkeilla.

Korjaan, alkuvuodesta olin kuumeessa enterorokon ansiosta, silllonkin 37,5

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Raato - 10.11.2013     kello on 19:02 ---Flunssa ja influenssa on avivan eri taudit näin huomiona vaan  ;)

--- Lainaus päättyy ---

just niin
ja toi influenssa on noista
se pahin
itse en yhtään tykännyt niistä kauheista lihaskivuista
ja olen muutaman kerran saanut
jälkitautina keuhkokuumeen
niin minulle ainakin on piikki autanut
ei ole lihaskipuja ollut ..koputtaa puuta eli päätä  :)

Aakku:

--- Lainaus päättyy ---
Juurikin näin...
Rokotteen jälkeen voi tulla flunssa, mutta sillä ei ole käsittääkseni mitään tekemistä Influenssan kanssa.
Itse paukuttelin henkseleitä, kun en ollut pitänyt kuin 4 tuntia sairaslomaa yli 20 työrupeaman aikana.
Rehvastelu loppui, kun sain vuonna 2000 sellaisen influenssan, että putosin totaalisesti. Enää en rehvastele, vaan kiitän hyvää tuuriani.
Rokotteen otan nyttemmin joka vuosi.

0yxxy0:
 Minäkin jätän väliin, lähipiirissä ei riskiryhmää ja ite saan työn puolesta vastustuskykyä kun kiertelee eri taloissa. Jos lunssa sattus iskee niin sitten sairastetaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View