Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Otatko influenssarokotteen vai oletko sen jo saanut ?
olalaa:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 10.11.2013 kello on 16:41 ---Empä taida ottaa, joka kerta kun olen ottanut niin kahden viikon sisällä ollut kipeenä. Nyt ollut ottamatta jokusen vuoden ja ei ole tarvinnut sairastaa.. 8)
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa tärkein syy miksi en ota Thumb
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 10.11.2013 kello on 17:50 ---kyllä sain pienen korvauksen potilasvakuutuksest a
ja kaikki kulut jotka liittyy tuohon niin korvaavat edelleenkin
mutta noi korvaukset eivät paljoakaan mieltä lämmittäneet
siinä kohtaa, kun terveys meni
kerta heitolla >:(
--- Lainaus päättyy ---
" Leikkaus onnistui mutta potilas kuoli"! Mustaa huumoria...
kaarina:
Olen kerran ottanut, kun sanoivat ettei influenssa olisi kiva kaveri sytostaattihoitojen kanssa samaan syssyyn, mutta sen jälkeen taas en ole ottanut, kun en mihinkään riskiryhmään enää kuulu.
En siis minkään piikkikmamon takia jätä ottamatta, vaan siksi, että en pidä tarpeellisena. Kyllä niitä välttämättömiä rokotuksia jo tulee ihan tarpeeksi ihmiseen sörkittyä.
t.Kaarina
Ipsu:
En ole ottanut, enkä aio. Työni puolesta sen kyllä saisin. Pari päivää yleensä flunssasena päässä vähän humisee (taitaa humista kyllä muutenkin :laugh: ) mutta kun ei koskaan ees kuume nouse, niin en oo kokenut tarpeelliseks.
Arska:
Olen ottanut aikoinani,en kyllä silloin tiennyt sainko lääkettä vai jotain lumeainetta. Muutaman vuoden kuluttua tuli lääketutkimuksista tieto että olin saanut ihan oikeata influenssa rokotetta. Sen koommin en rokotetta ole ottanut,joutaahan tuon sairastaa saa edes olla pois töistä
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta