kyl taas saa nauraa maha kippuras
näit juppi juttui![]()
![]()
mut ku mä olen viel siin
kysely iäs
ni mikä kumma on toi reätikkälouttoo ?
Oot tainu itekki syyä useinkin lanttulootaa..
kyl taas saa nauraa maha kippuras Oot tainu itekki syyä useinkin lanttulootaa.. Lanttulaatikon paistaminen ei taida näissä valitettavasti onnistua näillä varustein, vaan voisihan sitä lämmitttää pannulla, mutta mitäs ajatuksia tämä kokeneissa muuten herättää:
http://www.nettikaravaani.com/karmann/mb-100-d/1397626 tai tämä: http://www.nettikaravaani.com/due-erre/trade-100/1399354 Oot tainu itekki syyä useinkin lanttulootaa.. en ol ikunas kuulut tuota sanontaa lanttuloorast mutta oppia ikä kaik Lanttulaatikon paistaminen ei taida näissä valitettavasti onnistua näillä varustein, vaan voisihan sitä lämmitttää pannulla, mutta mitäs ajatuksia tämä kokeneissa muuten herättää: on siinä Nissani varsinainen tilaihme ja mesekin on kahdelle ihan kiva kun on se u-ryhmä siellä takana aikas vaikeeta noistakin on päättää mutta ,kuinka monta teitä siellä likkuu onko tarvetta yövieraille jne ![]() sehän sen tarpeen ratkasee niin ja tekniikka ym toimivuus jotenkin itse ihastuin ihan ekaks meseen mutta ,kun klikkasein Nissanin lukaalin niin miettimiseks menis ![]() Minusta nuo "keskimoottoriset" - siis konekoppa sisätilassa ovat meluisia ja "haisevia" (huollot asunto-osan ja ohjaamon puolelta). Ja tuo turvallisuus etuakselin etupuolella istua.. hento pelti lamppujen takana varpaiden suojana.. eihän näillä tarkoitus kolaria ole ajaa
Lisäksi konekoppa tekee sisäkulkemisen hyvin hankalaksi..Karmanissa ei ole takamatkustajille kuin pahoinvointipaikkoj a Kuljetustilaa (takatallia lainkaa) siksi renkaatkin sisällä.. Due Error minusta sisäratkaisultaan toimivampi.Omat kokemukset japanin 80-luvun nuppipakuista; kiikkuja (lyhyt akseliväli ja kapea raideleveys), ja ohjaamot >190cm.lle ahtaita/pieniä ja turvattomia.. Nisukka tosin paripyöräisena (3.5tn) tod. näk. tanakka. En tahdo noita vars. moittia, vaan tuoda esille asioita, jotka eivät ole noiden hyviä puolia... Näistä voi ottaa omaan puntariin (tai sitten ei) kompromissia tekemään... Jos asunto-osan laadulla mitataan, niin tuo Karmann voisi puutteistaan huolimatta olla kohtuullinen hankinta. Ei ole kallis.
Minusta nuo "keskimoottoriset" - siis konekoppa sisätilassa ovat meluisia ja "haisevia" (huollot asunto-osan ja ohjaamon puolelta). Ja tuo turvallisuus etuakselin etupuolella istua.. hento pelti lamppujen takana varpaiden suojana.. eihän näillä tarkoitus kolaria ole ajaa Terve! Noinhan se menee. Mutta tuossa Karmanissa mersun alustalla on ihan siedettävä toi konekoppa, ja luultavasti pääsee päivittäiset tarkastukset (vesi ja öljy ym.) tekemään ulkokautta. Kun taas tossa mun Volkkarissa tehdään kaikki sisäkautta. Öljyä varten on sentään pikkuluukku konekopan kannessa, mutta jäähdytysveden tarkastusta varten pitää apukuskin palli irrottaa ja siirtää asunto-osaan tai ulos, jonka jälkeen voimistellaan painava konekoppa auki .Ohjaamosta asunto-osaan kulkeminen (konttaaminen) ei onnistu enää meiltä kummaltakaan, joten kelillä kuin kelillä siirtyminen tapahtuu ulko kautta ![]() Lainauksen bold lainaajan. Edit: lisätty 1 välilyönti On sitä vaan monta asiaa, mitä ei tule itse ajatelleeksi, joten kiitokset jälleen kommenteista, eipä tarvitse perästäpäin harmitella, miksen minä tuotakaan tajunnut ajatella ja punnita.
Kyllähän tässä tulee mieleen, kun näitä päässään kelailee, että pitäisiköhän sittenkin palata tuohon aloittamaani "Vaunuilijaksikohan"-ketjuun (siihen minulla olisi parikin vahvaa ehdokasta lopputulokseksi), ja katsoa kuinka näillä meikeläisten reunaehdoilla vaunuilu onnistuu, kun tuo vetoauto-osasto pitäisi olla kunnossa (noista hymiöistä puuttuu tälläinen "koputtaa puu(päätä)ta" -kuvake). Vaan pitääpä nyt ensin katsoa, josko pääsisi lauantaina ajoissa ylös ja irrottautumaan retkeilemään Turun suunnalle - haistelemaan ja renkaita potkimaan. Turun suunnalle - haistelemaan ja renkaita potkimaan.Älä tyydy pelkästään potkimaan. . Ja koko porukka mukaan mikä kanssasi liikkuu. Ajakaa (kaikki), miettikää, istukaa, miettikää, liikkukaa, miettikää ja keskustelkaa paikan päällä. Älä tyydy pelkästään potkimaan. Ja sitten viikonlopuksi koeajo ja -yöpyminen. Ja vaikka se eka tai toka jo tuntuisi sopivalta niin kato vielä ainakin yksi vaihtoehto .
Sitten vain joku kottero alle ja reissaamaan ,saahan sen sitten vaihdettua jos ei ollutkaan tarpeeksi mieleinen. Siittä se rahan meno vasta alkaa ,voin taata ![]() Sitten vain joku kottero alle ja reissaamaan ,saahan sen sitten vaihdettua jos ei ollutkaan tarpeeksi mieleinen. Tässä vaiheessa ollaan nyt, vaikkakin tuo "mieleinen" on kyllä melko suhteellinen käsitys esim. akselilla mukavuus vs. lompakon kantokyky = jos rahaa ei ole niin se mihin rahat riittää on sitten oltava se mieleinen jos haluaa ylipäätään harrastaa ![]()
Jos kulkimeen laittaa kiinni paljon tai aivan vähän rahaa, kyllä päät kääntyy. Eri ajatuksella vain.
![]() Eikös joku sanonut sisustamisesta / fixaamisestakin jotain linjalla jos et pysty peittämään, korosta sitä
![]() |