Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut ------- 08 Mar 2011
  • Tuleeko vaunujen mukana sähköjenkytkentä kuvat?
    Mullakun niitä ei löydy. Mistä sellaset saa?
  • #2 kirjoittanut Dorotea 08 Mar 2011
  • Kyllä mulla on omassa vaunussa sellaiset. Ovat käsikirjan yhteydessä, sekä 12V että 230V kytkentäkuvat.
  • #3 kirjoittanut seppoko 08 Mar 2011
  • Joissakin tulee, mutta sanoisin, että yleensä ei.  Täytyyhän huoltofirmoillekin jäädä töitä.
  • #4 kirjoittanut K.E.V 09 Mar 2011
  • Solifereissä tulee, on tullut niinkauan kuin muistan   :o  Ohjekirjassa on selkeä kaavio selityksineen

    Katsos vaikka alta Rokkerin sivuilla oleva juttu

    http://personal.inet.fi/koti/rokker3/Solifer1989/imagepages/image10.html
    Edit:
    Valitettavasti tällä helposti löytyneellä sivuilla ole sinun vaunusi ikäistä. Klikkaaa silti TÄSTÄ  ;D
  • #5 kirjoittanut Weicco 09 Mar 2011
  • Meänkin hobbyssa oli kuvatukset mukana
  • #6 kirjoittanut ------- 09 Mar 2011
  • juu entiää mikähän välivuosi sarjaa toi mun vaunu on.. Kyllä varmasti on yhtäläisyyksia aika paljon uudemmissakin kytkennöissä..  :D nuo jo helpottaa kun tietää mistä kattoo.
  • #7 kirjoittanut K.E.V 09 Mar 2011
  • Minulla kun oli samanlainen S5 kuin sinulla. Niin siellä oli ohjekirja missä OLI nuo sähkökaaviot. Oisko sulta hävinnyt se kirja  :o ::)
  • #8 kirjoittanut ------- 10 Mar 2011
  • Minulla kun oli samanlainen S5 kuin sinulla. Niin siellä oli ohjekirja missä OLI nuo sähkökaaviot. Oisko sulta hävinnyt se kirja  :o ::)

    näköjään on hävinnyt jonnekkin..  :-\
  • #9 kirjoittanut K.E.V 11 Mar 2011
  • Se mun vanha S5 on kyllä tutuilla, kun näen niin kysyn kuvia (jos ei dementia iske)  ;)
  • #10 kirjoittanut ------- 16 Mar 2011
  • Kiva kiitos.. pitänee kaveriltakin kysyä, kun osti 98 g5.  :D
  • #11 kirjoittanut Huilukka 21 Jun 2012
  • Mistä sais sähkökaavion Dethleffs Camper 500 SK / vm 2012?
  • #12 kirjoittanut Ossi66 21 Jun 2012
  • Mistä sais sähkökaavion Dethleffs Camper 500 SK / vm 2012?

    Melko huonosti noita on saatavilla. Tuolta kannattaa varmaan kysyä info@dethleffs.fi
Sivuja:
Toiminto