Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vaunun peruuttelusta
K70:
Offtopiciksi jo hieman valunut, mutta tulipa mieleen läheinen kokemus, kun aikoinaan olin juuri avautuneessa entisessä Itä-Sakassa kaapelihommissa.
Oltiin majoituttu suomalaisvoimin puolikkaaseen hotelliin, joka sijaitsi rinteessä. Firman kuorma-autokalusto oli parkissa hotellin päässä peruutettuna parkkiksen reunalla (=jyrkänteen reuna).
Yksi uusi jantteri ajeli kuormurin hotlan parkkikselle ja mesu kysyi, osaatko peruuttaakin tätä. Kaveri tokaisi: "Joo, oon peruuttanut seitsemän vuotta työkseni Kanadassa". Ja peruutti kuormurin jyrkänteeltä alas ;D
Onneksi oli firman kuormureita enemmänkin pihassa, niin saatiin tuo yksi pystyparkista vaateriin.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 5.11.2013 kello on 14:30 ---Jos ei ole ihan oikeesti fyysistä estettä vaunun siirtelylle niin ei siihen kyllä mitään
movereita tartte. Suosittelen esim.kahvakuulailua grillaamisen lomassa niin vaunu siirtyy
Telivaunun siirtely kylläkin raskaampaa mutta omaa 1-akselivaunua(oma paino 1100kg) siirtelen ihan issekseen.
--- Lainaus päättyy ---
Taidat siirrellä vaunuasi vain asvaltilla? Minulla on peräkärry, jossa on teli (jäykkä). Sen kääntely kovallakin alustalla käsipelillä on tuskaa.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 5.11.2013 kello on 14:58 ---Taidat siirrellä vaunuasi vain asvaltilla? Minulla on peräkärry, jossa on teli (jäykkä). Sen kääntely kovallakin alustalla käsipelillä on tuskaa.
--- Lainaus päättyy ---
Mut eix siinä lukenut `?
--- Lainaus --- Jos ei ole ihan oikeesti fyysistä estettä vaunun siirtelylle niin ei siihen kyllä mitään
movereita tartte. Suosittelen esim.kahvakuulailua grillaamisen lomassa niin vaunu siirtyy
Telivaunun siirtely kylläkin raskaampaa mutta omaa 1-akselivaunua(oma paino 1100kg) siirtelen ihan issekseen
--- Lainaus päättyy ---
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 5.11.2013 kello on 16:37 ---Mut eix siinä lukenut `?
--- Lainaus päättyy ---
Luki ja sanoin, että asvalttia alla, ei se muuten mihkään liiku.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 5.11.2013 kello on 17:18 ---Luki ja sanoin, että asvalttia alla, ei se muuten mihkään liiku.
--- Lainaus päättyy ---
Noh noh äijät :) Elkää hiillostuko.Jokaine n voimiensa mukaan. Asfaltilla ja kangasmaastossa ja myöskin muulla kohtuu kovalla alustalla olen vaunua siirrellyt.
Mutta tämä ei liene auta ketjun aloittajaa alkuperäisen kysymyksen suhteen joten jätetään minun "vaunun siirtelyt" sikseen Thumb Kiitos.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta