Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vaunun peruuttelusta

<< < (13/20) > >>

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  5.11.2013     kello on 14:58 ---Taidat siirrellä vaunuasi vain asvaltilla?  Minulla on peräkärry, jossa on teli (jäykkä). Sen kääntely kovallakin alustalla käsipelillä on tuskaa.

--- Lainaus päättyy ---
Kuten kirjoitin, TELIN siirtely liene asia erikseen, kuten onkin.  :)

Mulli:
On toki olemassa paikkoja, joihin pääsemiseksi karavanari tarvitsee moverin lisäksi rahtialuksen, nosturiauton, Sikorsky Sky Cranen, vaseliinia ja synnytyspihdit ollen jossain kohdassa todellisuuksien rajamaita tarpeen jopa tynnyrillisen kissanmintussa marinoituja pieniä apinoita. Vaan onko niihin pakko mennä?

Ainoa käyttö moverille (minulla) olisi mennä tekaisemaan muutama juutuubivideo pitkäksi venähtävistä naamoista, kun ajelen pelkän vaunun kanssa pinpinpin-rallia teinicorollain seassa maalikylän keskustassa.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Mulli -  5.11.2013     kello on 19:41 ---On toki olemassa paikkoja, joihin pääsemiseksi karavanari tarvitsee moverin lisäksi rahtialuksen, nosturiauton, Sikorsky Sky Cranen, vaseliinia ja synnytyspihdit ollen jossain kohdassa todellisuuksien rajamaita tarpeen jopa tynnyrillisen kissanmintussa marinoituja pieniä apinoita. Vaan onko niihin pakko mennä?

Ainoa käyttö moverille (minulla) olisi mennä tekaisemaan muutama juutuubivideo pitkäksi venähtävistä naamoista, kun ajelen pelkän vaunun kanssa pinpinpin-rallia teinicorollain seassa maalikylän keskustassa.

--- Lainaus päättyy ---
:D :D :D :D Thumb

vaanari61:
Satelliittivastaano tin:

http://www.vapaa-aika.com/sahko/televisiot/tv-ja-sat-antennit/oyster-85-digital-hdci-dvb-t-ske.html

http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288611951827.html

Olis tarvetta caravaanarille kun tuo vastaanotto on ajankohtainen  . . .

Weicco:
Menee aika kilpavarusteluksi. Normi jätkä pärjää näillä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View