Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vaunun peruuttelusta
seppoko:
Riittääkö kaikille, että vaunu on juuri siinä asennossa, mihin sen saa peruuttamalla jos käytävä antaa siihen mahdollisuuden. Minä ainakin katson auringon suuntaa ja laitan auton sen suhteen. "Kesä olohuone" aurinkoon. Se saattaa vaatia vaunun työntämisen tontille aisa edellä. Tai jopa laittaa tontin takalaitaan tien suuntaisesti.
Varmaan "peruutusexperteillä" on ratkaisu siihenkin? Ja ilman mooveria!!
K.E.V:
Katson yleensä reissussa paikan sen mukaan miten vaunun saa. Ostakoon mooverin se joka tarvitsee ja haluaa sen. Olettaisin että kaikilla on vapaus tuohon, toivottavasti....
Olen välillä ottanut paikan keula edellä. Yksiakselinen menee johonkin pienellä pukkauksella , tai kääntyy käsivoimin about paikallaan.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 4.11.2013 kello on 19:04 ---Riittääkö kaikille, että vaunu on juuri siinä asennossa, mihin sen saa peruuttamalla jos käytävä antaa siihen mahdollisuuden. Minä ainakin katson auringon suuntaa ja laitan auton sen suhteen. "Kesä olohuone" aurinkoon. Se saattaa vaatia vaunun työntämisen tontille aisa edellä. Tai jopa laittaa tontin takalaitaan tien suuntaisesti.
Varmaan "peruutusexperteillä" on ratkaisu siihenkin? Ja ilman mooveria!!
--- Lainaus päättyy ---
Todennäköisesti naapurin kanssa olisi sitten terassit vastakkain - oma rauha veisi auringosta voiton, varsinki etelän "turvaväleillä" ;D
Onko se muuten illan, ilta-, aamu- ja keskipäivän aurinko se suunnan näyttäjä?
K.E.V:
Jaa ,etelässä mieluimmin varjo ;D
Tässä Delfissä Kreikassa
Mulli:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 4.11.2013 kello on 19:17 ---...Onko se muuten illan, ilta-, aamu- ja keskipäivän aurinko se suunnan näyttäjä?
--- Lainaus päättyy ---
Eiköpä tuota liene sitten pyöritettävä kaikkina aurinkoisina päivinä kellon tuntiviisarin tahdissa?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta