rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Talvi asuntovaunussa - mistä sähkö ja tontti?  (Luettu 32179 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:26
Vs: Talvi asuntovaunussa - mistä sähkö ja tontti?
« Vastaus #60 : 8.11.2013 kello on 08:31 »
Ei passaa alkaa kuseksimaan tai tarpeitaan tekemään minne sattuu.  ::)

Tästä olen samaa mieltä, mutta mielipiteeni asiasta joutui hiekkalaatikolle :o

Jos asuu korvessa 20km muista ihmisistä omalla maallaan, on ihan sama minne kuseksii tai paskoo, mutta jos vaunun kanssa pyörii keskellä Tamperetta, pitää mielestäni elää edes vähäisimpien normien mukaan.
Jos hirveä hätä tulee, ei se puunjuureen kuseminen ole mikään synti ja sen voi mielestäni tehdä luontoon - jos itseään paljastelematta onnistuu, mutta koirankin paskoessa se jööti kerätään jos liikutaan "rakennetulla" alueella eli asfaltoitujen reittien varrella tai alue on leikattua nurmea.
Ihmispaska kuitenkin sisältää senverran enemmän kaikenlaista, ettei sissipaskat kaupunkialueilla tai yleensä asutuilla alueilla ole sallittuja.

Tässäpä taisi ollakkin minulta kaikki tähän aiheeseen - kunhan muistaa mun ekan kirjoituksen ja siirtää sen kiukaan riittävän kauaksi siitä vaunusta ja korjaa sen vaunun oman lämmittimen.

kiitos ja anteeksi ja hyvää jatkoa sekä onnea aloittajalle valitsemallasi tiellä :)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.04.2024 kello on 18:28
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Talvi asuntovaunussa - mistä sähkö ja tontti?
« Vastaus #61 : 8.11.2013 kello on 08:56 »
Tästä olen samaa mieltä, mutta mielipiteeni asiasta joutui hiekkalaatikolle :o

Jos asuu korvessa 20km muista ihmisistä omalla maallaan, on ihan sama minne kuseksii tai paskoo, mutta jos vaunun kanssa pyörii keskellä Tamperetta, pitää mielestäni elää edes vähäisimpien normien mukaan.
Jos hirveä hätä tulee, ei se puunjuureen kuseminen ole mikään synti ja sen voi mielestäni tehdä luontoon - jos itseään paljastelematta onnistuu, mutta koirankin paskoessa se jööti kerätään jos liikutaan "rakennetulla" alueella eli asfaltoitujen reittien varrella tai alue on leikattua nurmea.
Ihmispaska kuitenkin sisältää senverran enemmän kaikenlaista, ettei sissipaskat kaupunkialueilla tai yleensä asutuilla alueilla ole sallittuja.

Tässäpä taisi ollakkin minulta kaikki tähän aiheeseen - kunhan muistaa mun ekan kirjoituksen ja siirtää sen kiukaan riittävän kauaksi siitä vaunusta ja korjaa sen vaunun oman lämmittimen.

kiitos ja anteeksi ja hyvää jatkoa sekä onnea aloittajalle valitsemallasi tiellä :)

Jos jonkun tonttipahasen saa hankittua, on paskahuussin teko ensimmäinen puuhastelu.  :D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:12
  • Callengr
Vs: Talvi asuntovaunussa - mistä sähkö ja tontti?
« Vastaus #62 : 8.11.2013 kello on 10:07 »
Mulla oli AGA:n pannu kuulapumpulla aikoinaan, ai ettei löydy.
Niin siis kuulapumpulla, ei vapaakierto. Pulssipannukaan ei ole vapaakierto.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:57
  • Autossa on pyörät
Vs: Talvi asuntovaunussa - mistä sähkö ja tontti?
« Vastaus #63 : 8.11.2013 kello on 12:29 »
Mulla oli AGA:n pannu kuulapumpulla aikoinaan, ai ettei löydy.

Niin siis kuulapumpulla, ei vapaakierto. Pulssipannukaan ei ole vapaakierto.


Eipä ,mutta kriteeri täyttyy , ei sähkönkulutusta ainakaan vesipumpun pyörittämiseen.
« Viimeksi muokattu: 9.11.2013 kello on 09:10 »