rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: kumpparit vs lantsarit  (Luettu 7062 kertaa)

  • Vieras
  • kumpparit vs lantsarit
    « : 8.03.2011 kello on 08:47 »
     kummat sinä valitset jalakaan sateella :) ;) :P

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: kumpparit vs lantsarit
    « Vastaus #1 : 8.03.2011 kello on 08:53 »
    Kuopion markkinoilta ostetut Töysän Kenkätehdas Oy:n kumiteräsaappaat. Ovat muuten hyvät. 8)
    « Viimeksi muokattu: 8.03.2011 kello on 08:58 »

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:44
    • Kulkija
    Vs: kumpparit vs lantsarit
    « Vastaus #2 : 8.03.2011 kello on 15:14 »
    Lantsarit (=lantapiikkarit) ne oli kouluaikoina, mutta kumppareiksi muuttuneet, kun maisema on muuttunut sen jälkeen.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: kumpparit vs lantsarit
    « Vastaus #3 : 8.03.2011 kello on 15:26 »
     Kyllä aito Nokialainen on paras,ei vaan tahdo enää saada ! ;D ;D ;D ;D ;D ;D

  • Vieras
  • Vs: kumpparit vs lantsarit
    « Vastaus #4 : 8.03.2011 kello on 15:40 »
    Kyllä aito Nokialainen on paras,ei vaan tahdo enää saada ! ;D ;D ;D ;D ;D ;D
      niimpä.. samperi nykyajan muka varrelliset kesänokialaiset >:(  perskuta eihäne seiso omillaan ennää, saa laittaa tuet jotta ois edes ryhdissä, jalassa niinku muovipussit ois  >:(

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:20.01.2021 kello on 19:00
    Vs: kumpparit vs lantsarit
    « Vastaus #5 : 8.03.2011 kello on 17:01 »
    kumpparit ja kuivalla krocsit

  • Vieras
  • Vs: kumpparit vs lantsarit
    « Vastaus #6 : 8.03.2011 kello on 17:24 »
      niimpä.. samperi nykyajan muka varrelliset kesänokialaiset >:(  perskuta eihäne seiso omillaan ennää, saa laittaa tuet jotta ois edes ryhdissä, jalassa niinku muovipussit ois  >:(

    Minä olen tommosista lerpsu vartisista tehny
    vaunusaappaat.

    Leikkasin varret pois. :D

    Kätevät laittaa jalkaan kun sinne
    kantapään yläpuolelle jättää semmoisen
    "vetokahvan".

  • Vieras
  • Vs: kumpparit vs lantsarit
    « Vastaus #7 : 8.03.2011 kello on 18:13 »
    Minä olen tommosista lerpsu vartisista tehny
    vaunusaappaat.

    Leikkasin varret pois. :D

    Kätevät laittaa jalkaan kun sinne
    kantapään yläpuolelle jättää semmoisen
    "vetokahvan".
        saishan niistä kahluusaappaat kun vain liimaisi  auton sisuskumen jatkeeksi ja henkselit siihen..avot ;D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: kumpparit vs lantsarit
    « Vastaus #8 : 8.03.2011 kello on 18:28 »
        saishan niistä kahluusaappaat kun vain liimaisi  auton sisuskumen jatkeeksi ja henkselit siihen..avot ;D
      Minulla olis ylimääräiset kahluusaappaat,uudet ja käyttämättömät,koko 43,kun en uskalla enää kahlata koskessa,(terveys esteenä),joutais pois !  :)

  • Vieras
  • Vs: kumpparit vs lantsarit
    « Vastaus #9 : 8.03.2011 kello on 18:46 »
      Minulla olis ylimääräiset kahluusaappaat,uudet ja käyttämättömät,koko 43,kun en uskalla enää kahlata koskessa,(terveys esteenä),joutais pois !  :)
       kiitos vaan Perho-ukko :) on minulla muuan pari (1 venäläinen) ::)  en oo huomannu näitä saitteja selaillessa että millaisia terveys ongelmia  Ukolla on..ei tarvii kertoa koska on niin henkoh. asia jos ei halua :(

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: kumpparit vs lantsarit
    « Vastaus #10 : 8.03.2011 kello on 19:00 »
       kiitos vaan Perho-ukko :) on minulla muuan pari (1 venäläinen) ::)  en oo huomannu näitä saitteja selaillessa että millaisia terveys ongelmia  Ukolla on..ei tarvii kertoa koska on niin henkoh. asia jos ei halua :(
      Mitäs sitä salaamaan,aivohalvaus kymmenen vuotta sitten,meni tasapaino,ei uskalla kahlata enää,sitten pari sydäriä !! ;D ;D ;D ;D

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:42
    Vs: kumpparit vs lantsarit
    « Vastaus #11 : 8.03.2011 kello on 19:33 »
      Mitäs sitä salaamaan,aivohalvaus kymmenen vuotta sitten,meni tasapaino,ei uskalla kahlata enää,sitten pari sydäriä !! ;D ;D ;D ;D

    Mutta huumori on tallella. ;)

  • Vieras
  • Vs: kumpparit vs lantsarit
    « Vastaus #12 : 8.03.2011 kello on 19:39 »
      Mitäs sitä salaamaan,aivohalvaus kymmenen vuotta sitten,meni tasapaino,ei uskalla kahlata enää,sitten pari sydäriä !! ;D ;D ;D ;D

    Varsinaiseen otsikon aiheeseen liittyen minäkin
    olen muuten terve, mitä nyt lääkärit
    syöpää hoitaavat. ;)

    Onneksi osaavat työnsä.

  • Vieras
  • Vs: kumpparit vs lantsarit
    « Vastaus #13 : 8.03.2011 kello on 19:58 »
    näin se elämä meitä erillain lajittellee ja koettelee :( mutta  humoria pittää olla :)  varsinki hupi ja positiivari puolelta :)

  • Vieras
  • Vs: kumpparit vs lantsarit
    « Vastaus #14 : 8.03.2011 kello on 20:25 »
    Kyllä sateella kumppareita käytän ja omistan niitä monta paria. On venäläiset nahkavartiset, löytyy myös vanhat kahluuhousut ja vielä vanhemmat joista olen leikanut yläosan pois ja ne saa vyölle kiinni lenksuilla, erittäin kätevät esim sorsastuksessa. Sitten on sellaiset kumitetut lahkeet joissa ei ole teräosia ja ne myös saa vyölle kiinni ja ne ovat hyvät metsästyksessä, silloin kun aluskasvillisuudess a kuuraa tai vanhaa sadevettä taikka aamuista kastetta. Huopakumpparit myös löytyy ja ne ovat ehdottomat niin pilkillä kuin hiihto-pilkki-vaelluksella, niihin on varahuopikkaat joita käytän myös leirissä.

    Mutta parhaat kumisaappaat tehdään nykyään Sievissä. Se joka on vihreitä Sieviläisiä kumisaappaita kerran pitänyt ei enää oikein muita huoli, siis yleiskumisaappaiksi . Kevyet, lämpimät, suomalaiselle tehty lesti, myös nilkkaosa on muotoiltu, toisin kun perus nokialaisissa. Sieviläisten sisäosat voi kuivata paperilla pyyhkimällä, pohja kohtuu jäykkä, löytyy myös pohja ja kärkisuojattuna, käy myös kävelyyn pitemmälläkin matkalla. Ken ei Sieviläisiä tunne niin ensikerralla kysy niitä myyjältä ;)