Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Ensimmäistä retkeily-/matkailuautoa hankkimassa ainoaksi autoksi

<< < (17/19) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 13.04.2014     kello on 22:53 ---Kun kulkimen arvo on kymmeniä tuhansia, niin miksi pilata mukavuus muutaman tuhannen euron laitteella.

--- Lainaus päättyy ---

Jaa että "kun" ::) No ei ainakaan meillä ole ja sen vähäisen tarpeen tuo Truma on kyllä täyttänyt viimekesänäkin varsin loistavasti. Aika toimintavarma peli, paristot kun vain huolehtii ja lämpöä riittää ainakin meidän kesäkulkineessa s.e. pysyy paikatkin ulkokosteudesta vapaina. Eikä tuo kaasuakaan tunnu paljoa nauttivan, joten se yksikin pullo kestää aika pitkään. Toki niitä parempiakin varmasti on, sitä en todellakaan ole kiistämässä, mutta kyllä tuolla Trumallakin vaan kummasti pärjää Thumb

Janos:
Mulla on aina ollut nestekiertoisia vaunuja, nyt sitten Traumatic auto. Ainoa huono puoli siinä on ääni, muuten se hoitaa hommansa vähintään yhtä hyvin kuin Primus tai Alde. Lämpö on tasaista ja sitä riittää. Ja kun suuttimia on tarpeeksi ja ne on järkevästi puhaltamassa lattialle, on myös lattia mukavan lämmin!
Mutta kunnon pakkasilla se suikumoottorin melu vähän kyrsii...

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.04.2014     kello on 09:05 ---Yhäkkin luutunut asenteeni on, Truma vaunuun ja nestekiertoinen autoon.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Minun mielestä Truma liikkuvalle, Alde paikallaanolijalle tai harvoille vähäistä enemmän talvella kulkeville.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.04.2014     kello on 09:48 ---Minun mielestä Truma liikkuvalle, Alde paikallaanolijalle tai harvoille vähäistä enemmän talvella kulkeville.

--- Lainaus päättyy ---

Liikkuvalla mielestäni on suurin hyöty vesikiertoisesta lämmityksestä kun koska kiertoon saa lämmintä moottorin hukkalämmöstä. Ok, tuo kommenttisi loppu saattoi viitata tähän.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Janos - 14.04.2014     kello on 09:22 ---Mulla on aina ollut nestekiertoisia vaunuja, nyt sitten Traumatic auto. Ainoa huono puoli siinä on ääni, muuten se hoitaa hommansa vähintään yhtä hyvin kuin Primus tai Alde. Lämpö on tasaista ja sitä riittää. Ja kun suuttimia on tarpeeksi ja ne on järkevästi puhaltamassa lattialle, on myös lattia mukavan lämmin!
Mutta kunnon pakkasilla se suikumoottorin melu vähän kyrsii...

--- Lainaus päättyy ---

Se riippuu...  Kun Truma on takatallissa, sen ääntä tuskin kuulee. Ja kun ajossa laittaa  lämmityksen verkkosähkölle, se puhallin näkyy pyörivän ja kierrättävän ilmaa, joten lämmönvaihdinkin korvautuu sillä.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View