Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Ensimmäistä retkeily-/matkailuautoa hankkimassa ainoaksi autoksi
sipu:
meillä ollut kleinbussi,mersu 407 jossa kerrossängyt ja pöytäryhmästä kahdelle peti saman sai tuosta bussistakin tehtyä niin en suosittele 4 henkilölle kokemuksesta ... jo se ainainen petaaminen alko nyppimään, kun kuitenkin piti saada pöytä käyttöön aamusella , jotta siiryimme vaunuiluun ja samalla tytöt sanoutui irti vaanailusta ,kun olivat jo aikuisiän kynnyksellä , jotta vaunussa olikin komiat tilat meille kahdelle ja vaunu vaihtui asuntoautoon , joka oli muuten sopiva kahdelle , mutta se yhteispeti alkoi minua tressaa , kun piti aina nousta sängystä ylös ,että tuo ukkokulta pääsi sieltä ikkuna paikaltaan pois esm. wc . no sit tulikin tämä , jossa on erillissängyt ja olen oikein tyytyväinen tähän ratkaisuun ja pituutta lisääntyi 1 m ,on siis nyt 680 m. , mutta kaupunki ajot hoidetaan suabbivanhuksella ...paitsi isäntä kyllä käy liki satakilsaa eestaas työmatkat asuntoautolla syystä ,etten aja itse metriäkään tälläsellä isolla autolla , kun en ossoo ::)
siispä kannattaa miettiä tarkoin ne pedit ,istuinpaikat sekä säilytys tilat . kun yllättävän paljon sitä kampetta tulee neljänhengen tarpeisiin ::)
onnea etsintään , joka tapauksessa Thumb
syntikka:
Onpas herättänyt paljon keskustelua ja hyviä pointteja on tullut. Tosiaan päivittäinen pyörittely keskustassa ei ole ongelma, koska normaalisti ei autoa tarvita lainkaan. Vaunu ei tule kysymykseen, koska yksi auton käyttötarkoituksist a on kiipeilyreissujen teko ympäri suomea ja vaunu on turhan hankala siihen.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: syntikka - 27.10.2013 kello on 10:24 ---Onpas herättänyt paljon keskustelua ja hyviä pointteja on tullut. Tosiaan päivittäinen pyörittely keskustassa ei ole ongelma, koska normaalisti ei autoa tarvita lainkaan. Vaunu ei tule kysymykseen, koska yksi auton käyttötarkoituksist a on kiipeilyreissujen teko ympäri suomea ja vaunu on turhan hankala siihen.
--- Lainaus päättyy ---
minusta juuri tuo sun harrastus puoltaa peltikuoriseen retkeily autoon, ns:oikeella asunto autolla on hankala liikkua kapeita ja huonokuntoisia teitä ilman vaurioita, on ne alummiini pellit /muovit nii löyhiä ett kuivuneet risut mene helposti läpiast kun taas peltikuoreen tule vain maaliin naarmu mikä mene meikkaamalla piiloon...
toki kun sänkyjä ei oo kaikille valmiina ni joutuu touhuaan iltaa aamua vähä enempi ,mutt elämä on kompromissejä täynnä
aaoulusta:
Laita sopivan kokoinen alkovi-auto... niin ei sen jälkeen harmita...
Roksis:
Koitappa vuokrata jostain vaikkapa viikonlopuksi. Kyllä siinä jotain selviää. Ittelläni ei ole muuta kokemusta retkeilyautosta kuin sisällä olen joskus käynyt.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta