Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Hupiakku ei lataudu

<< < (6/6)

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: consultti -  6.12.2013     kello on 23:40 ---Sama vika Aatsingissa, lataako ko. laturi vain asuntoakkua. Minulla ei näyä starttiakku latautuvan lainkaan narussa, vaikka on siinä päiväkausia. Asunto-osan akku kyllä latautuu
Puuttuuko meidän autosta duo-systeemin lisälaite.
Katso sivu 22 seuraavasta:
http://www.southdownsmotorcaravans.co.uk/pdf/southdowns-cbe-electrical-accessories-catalogue.pdf

--- Lainaus päättyy ---

Mikä sen laturin tyyppi on?

consultti:
Kiitos kysymästä.
Minulla on CB 516.
Ratkoit mjo kesällä mm. minun latausongelmaa, josta kiitokset, kun ajaessa ei asuntoakku latautunut. Sanoit että D+ on hukassa ja sulakeen löysi viimein Raskoneen sähkömies oikeanpuolen ovipilarin sisältä, vaihdettiin se pintaan ja 10 A:ksi ja nyt se lataa ajaessa molempia akkuja.

Desibeli:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 24.11.2013     kello on 19:57 ---Mittaa kuvan mukaisesti konkan arvo ja tarkista fetin kunto.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Tässä voisi olla myös tasasuuntaussilta rikki. Tuos "M":n nuolella osoitetun kokan välissä. Musta osa.

- Desibeli

caddis:
Kiitokset vielä mjo33400 ja Desibeli; laturi on nyt kunnossa. Tuo mainitsemasi konkka ja yksi muistaakseni tasasuuntaussilta jouduttiin uusimaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View