Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Hupiakku ei lataudu
caddis:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 30.11.2013 kello on 19:06 ---Ei niitä fettejä silmämääräisesti mitata vaan mittarilla. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Aha :) Vaatii minulta tämä opiskelua... Uusi samanlainen laturi näyttäisi maksavan 120 €. Oliskohan järkevää osta se vai kenties jokin toisen merkkinen. Voipi olla etten tuota saa korjatuksi.
viitalar:
jos ostat älä anna rikkinäistä vaihdossa ,olisin kiinostunut koska minulla ei luultavasti ole käynyt korjauksella tuommoista laturia ota yv :LLÄ YHTEYTTÄ
T.Rauno
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: caddis - 30.11.2013 kello on 19:47 ---Aha :) Vaatii minulta tämä opiskelua... Uusi samanlainen laturi näyttäisi maksavan 120 €. Oliskohan järkevää osta se vai kenties jokin toisen merkkinen. Voipi olla etten tuota saa korjatuksi.
--- Lainaus päättyy ---
Ehkä et sinä saa, mutta minä saan. Voi toki olla järkevämpää ostaa uusi kun on noin halpa. Korjauskin maksaa, joten ei ehkä ole järkevää. ;)
caddis:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 30.11.2013 kello on 20:24 ---Ehkä et sinä saa, mutta minä saan. Voi toki olla järkevämpää ostaa uusi kun on noin halpa. Korjauskin maksaa, joten ei ehkä ole järkevää. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Asia on varmasti juuri näin :) Kyselen vielä ensi viikolla minua enemmän tietäviltä apuja mittauksiin. Kiitokset neuvoista!
consultti:
Sama vika Aatsingissa, lataako ko. laturi vain asuntoakkua. Minulla ei näyä starttiakku latautuvan lainkaan narussa, vaikka on siinä päiväkausia. Asunto-osan akku kyllä latautuu
Puuttuuko meidän autosta duo-systeemin lisälaite.
Katso sivu 22 seuraavasta:
http://www.southdownsmotorcaravans.co.uk/pdf/southdowns-cbe-electrical-accessories-catalogue.pdf
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta