Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Windows 8 tuki loppuu vuonna 2015
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Raato - 15.11.2013 kello on 08:53 ---olisko biossissa
--- Lainaus päättyy ---
Uusissa koneissa ei käytetä biossia, vaan uefitä. ja tuo lisenssi taitaa olla siellä secure bootissa.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Raato - 15.11.2013 kello on 08:56 ---Ihan heittona, että en minä solvaa Skodaa vaikka yhdestä Superbista on juttu liikkeellä että moottori paukahti tuoreesta autosta ;)
--- Lainaus päättyy ---
ihan heittona, minä en perusta kuulopuheisiin vaan omakohtaisiin kokemuksiin. Ja uskoisin että on jonkinnäköistä kompetenssia, kerta joutuu työkseen noiden MS tuotteiden kanssa säätelemään.
Kotona ei vain jaksaisi enää säädellä...
K.E.V:
No 5 minuuttia sitten aloitin päivityksen Win8 > 8.1 , nyt ladattu 20-25% kun sitä janaa katsoo.
Raportoin lisää
Raato:
Kompetenssit itse kullakin on omanlaisensa. En minäkään mikään kerran asentaja ole, vaikkakaan en leipätyökseni asentele. Vielä ei tosiaankaan ole yhtään ongelmakonetta ole vastaan tullut, kuten jo joskus aikaisemmin totesin, minulla on varmaan ollut hyvä tuuri. Eipä sitä sitten lottoon asti ole riittänytkään ;)
99:
On se niin mukavaa, nyt saa sittten väntää TeamVieweriä kuntoon, kun alunperin ilmaisversio kummittelee eikä se hyväksy kaupallisen käytön lisenssiä... No, onneksi tästä keissistä saa palkkaa...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta