Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Windows 8 tuki loppuu vuonna 2015

<< < (33/43) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 15.11.2013     kello on 08:40 ---(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Laatukäyttis, joo niin varmaan >:(

--- Lainaus päättyy ---

Miksi ihmeessä tuo on tuossa kohtaa englanniksi. Mulla on ollut jokainen suomeksi.

Raato:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 15.11.2013     kello on 08:51 ---Muuten, nuo koneet missä on jo Win8 vakiona, niissä ei ole lisenssikoodia missään.
Pohjassa on Win 8 logo

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Olen muutamaan asentanut Win8:n nk täysin, eli kovolle tuolta päivitysrompulta 64 bittinen, ensin formatoiden.
Menee tosi nopeasti, suorittaa aktivoinnin automaattisesti kaivaen numeron jostain ?
ilmeisesti koodi jollain piirillä jo tehtaalta tullessaan. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

olisko biossissa

Raato:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 15.11.2013     kello on 08:52 ---Miksi ihmeessä tuo on tuossa kohtaa englanniksi. Mulla on ollut jokainen suomeksi.

--- Lainaus päättyy ---

enkku käyttikseen enkkupäivitys, tai sitten on väärän kielen päivityspakettia vääntämässä ja siitä yhteensopivuusongel mia

Raato:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 15.11.2013     kello on 08:40 ---(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Laatukäyttis, joo niin varmaan >:(

--- Lainaus päättyy ---

Ihan heittona, että en minä solvaa Skodaa vaikka yhdestä Superbista on juttu liikkeellä että moottori paukahti tuoreesta autosta  ;)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Raato - 15.11.2013     kello on 08:54 ---enkku käyttikseen enkkupäivitys, tai sitten on väärän kielen päivityspakettia vääntämässä ja siitä yhteensopivuusongel mia

--- Lainaus päättyy ---
Siinäpä se. Mulla on firmalla sekä 32 ett 64 dvd tuolle win8pro päivitykselle.
Tule 99 lainaamaan ne ja lähde tyhjältä pöydältä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View