Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kuvia omista kulkimista

<< < (59/70) > >>

tec traverbörd:
tässä nämä meidän kulkineet

Rauzi:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.01.2016     kello on 20:40 ---Ensimmäinen omistaja.... :)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Aakulla kammottavan ruma vehjes. Kehtaatki. Myy mulle niin pääset rumiluksesta eroon.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 20.01.2016     kello on 14:32 ---Aakulla kammottavan ruma vehjes. Kehtaatki. Myy mulle niin pääset rumiluksesta eroon.

--- Lainaus päättyy ---
Katos siinä on sellainen ongelma, että jos myisin, niin se ei olisi enää ensimmäisellä omistajalla.... :)

Mulla on tällaisia kummallisia kiintymyksiä noissa muissakin vekottimissa. Tallissa talvella lymyilevä 2CV on syntynyt tehtaalla täsmälleen samana päivänä, kuin minä paikallisessa sairaalassa.
Seurana Sätkällä tallissa on vielä BMW R-35. Siinä kiintymys perustuu isältä pojalle ajatukseen.
...ja kaikki museoituja

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 20.01.2016     kello on 18:39 ---Katos siinä on sellainen ongelma, että jos myisin, niin se ei olisi enää ensimmäisellä omistajalla.... :)

Mulla on tällaisia kummallisia kiintymyksiä noissa muissakin vekottimissa. Tallissa talvella lymyilevä 2CV on syntynyt tehtaalla täsmälleen samana päivänä, kuin minä paikallisessa sairaalassa.
Seurana Sätkällä tallissa on vielä BMW R-35. Siinä kiintymys perustuu isältä pojalle ajatukseen.
...ja kaikki museoituja

--- Lainaus päättyy ---

Kerro hieman lisätietoja tosta R-35:stä. Minulla oli R-51 muistaakseni.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 20.01.2016     kello on 18:52 ---Kerro hieman lisätietoja tosta R-35:stä. Minulla oli R-51 muistaakseni.

--- Lainaus päättyy ---
Tämä pyörä on tullut Suomeen -49. Siihen aikaan kun ulkomaankauppa jälleen avautui sodan jälkeen. Idänkauppaa sai tehdä ja niinpä tämäkin pyörä tuli Suomeen. Pyörä on valmistunut Neuvostoliiton miehitysalueella. Ei siis Itä- eikä Länsi-Saksassa.
Pyörä rekisteröitiin eka kerran -49 Turkuun. Malli on kuitenkin -48. Sittemmin isäni osti sen vuonna -51 kolmantena omistajana. Sain sen nimiini 16 vuotiaana ja se on myöhemmin kunnostettu ja museoitu alkuperäiskuntoisen a. Elikä tekniikkana on yksisylinterinen 350 cm3 moottorilla varustettu jäykkäperä, joka on koottu BMW:n tehtaalta valtaamista osista. Myöhemmin Itä-Saksassa tuotantoa jatkettiin ja aloitettiin osien valmistus ja -50 luvulla pakotettiin merkki muutettavaksi EMW:si. Joskus pitää vielä tehdä pyhiinvaellusmatka Eisenachiin.
BMW R-51 lienee Saksalainen ja myöhemmin Länsi-Saksalainen pyörä. 500cm3 bokseri. Tehtiin kaiketi sekä ennen, että jälkeen toisen maailmansodan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View