Tarvetta orgin VeriRyhmälle?
Äänestäjiä yhteensä: 22
Äänestys päättynyt: 10.10.2013 kello on 12:01
Tarvetta orgin VeriRyhmälle?Äänestäjiä yhteensä: 22 Äänestys päättynyt: 10.10.2013 kello on 12:01
Ps,jos vaikka minulle sit ilmoitatte luovutukset niin kirjaan ne jos homma ei muuten onnistu Ps,jos vaikka minulle sit ilmoitatte luovutukset niin kirjaan ne jos homma ei muuten onnistu Tää oiski sit hieno juttu Mies tätä lähinnä siis kyseli ku on käyny luovuttamassa.
PS:JA NYT KAIKKI LUOVUTTAMAAN ja AUTTAMAAN RYHMÄN NIMI KARAVAAN ORG jos kyseleevät niin PERUSTETTU turussaVaihteeksi muistin ilmoittaa- juuri lähtiessä. Mutta sanoin Karavaanari. Org--minnekähän meni? Sent from my iPad using Tapatalk Pro https://www.veripalvelu.fi/kantasolurekisteri Verta käyn luovuttamassa säännöllisen epäsäännöllisesti. Useemminkin voisi käydä, pitää toi ryhmä muistaa mainita seuraavalla kerralla. Ei kelpaa veri,kiitos sydänkohtaukesen,ja lääkityksenSama täällä. RYHMÄN NIMI KARAVAAN ORG jos kyseleevät niin PERUSTETTU turussaKäytännössä Tampereella merkkasivat vihkoon luovutukseni, jossa jo oli muutama nimi. Sanoi että myöhemmin naputellaan koneelle. Selailin tätä ketjua läpi, surukseni tein sen havainnon: Jos kaikki jotka ilmoittivat etteivät luovuta, poistettaisiin--- olisi juttua kovin vähän. ![]() Mutta kyllä me vähemmistönäkin saadaan muutama litra aikaan. ![]() Kesällä minuunkin valitettavasti, iskee ikärasismi jo toistamiseen. Aikoinaan olin aktiiviluovuttaja,valitettavasti enää ei kelpaa. .RYHMÄN NIMI KARAVAAN ORGPoikkesin eilen Tampereen pisteessä. Henkilökunta siellä mielestäni jakautuu kahteen pääryhmään- mukaviin ja- helvetin mukaviin. Tyttö pyynnöstäni tarkisti ryhmämme hengissä olon, hengissä oli, tosin luovuttajia vielä mahtuu. "olalaa" tuntuu olevan poissa meidän saitilta, ainakin toistaiseksi?
Terv:Ola Ps.vierailen sivustolla harvoin(eläkeläisen kiireet) Hei pitkästä aikaa.Olen jäänyt eläkelle 1.5.16 jonka johdosta en ole enää mukana spr:n toiminassa .Joten joku muu voisi otaa veto vastuun tästä veriryhmästä.sen voi tehdä samalla kun käy luovutamassa verta.Kertoo vaan asian kun ilmotautuu luovutukseen.Taitaa meidän porukka olla sairasta/käydä usein vieraissa (alle 4 kk. välein) kun luovuttajia ei juurikaan ole. ![]() Minuunkin iskee ikärasismi jo toistamiseen,ilmeisesti viimeistä kertaa. Kävin tänään hyvästelemässä Tampereen veripalvelun henkilökunnan. Väki on vaihtunut tänä aikana kokonaan. Odottelen vielä 100 kertaa luovuttaneille jonkinlaista juhla tilaisuutta joka minulle syksyllä luvattiin. Sikäl ku porukassa löytyy luovuttajia, ottakaa joku vetovastuu, ei siinä kuulemma ole juurikaan mitään hommaa. |