Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Ducaton vaihdelaatikkovika
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 24.09.2013 kello on 13:35 ---Käsittääkseni sellainen loota, jossa on myös öljytikku= vähintään sentti yli ylärajan. Ei se silloin vaadi hirveen tiheää vaihtoa.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla ei tuota öljy tikkua ole löytynyt..on vain kaksi ruuvia toisesta öljy pihalle ja toisesta sisään..jos haluaa "yli" täyttää niin sitten auto pitää olla kallellaan.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 24.09.2013 kello on 14:19 ---Minulla ei tuota öljy tikkua ole löytynyt..on vain kaksi ruuvia toisesta öljy pihalle ja toisesta sisään..jos haluaa "yli" täyttää niin sitten auto pitää olla kallellaan.
--- Lainaus päättyy ---
Sulla on niin uus Viiatti, ei se varmaan ylitäyttöä tarvikaan....
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 24.09.2013 kello on 14:44 ---Sulla on niin uus Viiatti, ei se varmaan ylitäyttöä tarvikaan....
--- Lainaus päättyy ---
Joo vimpan päälle uus vm-99
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 24.09.2013 kello on 14:19 ---Minulla ei tuota öljy tikkua ole löytynyt..on vain kaksi ruuvia toisesta öljy pihalle ja toisesta sisään..jos haluaa "yli" täyttää niin sitten auto pitää olla kallellaan.
--- Lainaus päättyy ---
Siin sun mallissa se ylitäyttö peruutusvalo kytkimen kautta
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 24.09.2013 kello on 15:10 ---Siin sun mallissa se ylitäyttö peruutusvalo kytkimen kautta
--- Lainaus päättyy ---
No tuo täytyy tutkia mistä löytyy ..vois vaikka vaihtaa ennen pakkasia tai sitten lumien sulattua..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta