Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Ducaton vaihdelaatikkovika

<< < (7/20) > >>

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 24.09.2013     kello on 13:35 ---Käsittääkseni sellainen loota, jossa on myös öljytikku= vähintään sentti yli ylärajan. Ei se silloin vaadi hirveen tiheää vaihtoa.

--- Lainaus päättyy ---

Minulla ei tuota öljy tikkua ole löytynyt..on vain kaksi ruuvia toisesta öljy pihalle ja toisesta sisään..jos haluaa "yli" täyttää niin sitten auto pitää olla kallellaan.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 24.09.2013     kello on 14:19 ---Minulla ei tuota öljy tikkua ole löytynyt..on vain kaksi ruuvia toisesta öljy pihalle ja toisesta sisään..jos haluaa "yli" täyttää niin sitten auto pitää olla kallellaan.

--- Lainaus päättyy ---

Sulla on niin uus Viiatti, ei se varmaan ylitäyttöä tarvikaan....

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 24.09.2013     kello on 14:44 ---Sulla on niin uus Viiatti, ei se varmaan ylitäyttöä tarvikaan....

--- Lainaus päättyy ---

Joo vimpan päälle uus vm-99

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 24.09.2013     kello on 14:19 ---Minulla ei tuota öljy tikkua ole löytynyt..on vain kaksi ruuvia toisesta öljy pihalle ja toisesta sisään..jos haluaa "yli" täyttää niin sitten auto pitää olla kallellaan.

--- Lainaus päättyy ---
Siin sun mallissa se ylitäyttö peruutusvalo kytkimen kautta

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 24.09.2013     kello on 15:10 ---Siin sun mallissa se ylitäyttö peruutusvalo kytkimen kautta

--- Lainaus päättyy ---

No tuo täytyy tutkia mistä löytyy ..vois vaikka vaihtaa ennen pakkasia tai sitten lumien sulattua..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View