Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Vienan Karjala?
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 23.10.2013 kello on 19:57 --- Kuvien laitttaminen tänne on vähän raskasta, kun ne täytyy aina pienentää.
--- Lainaus päättyy ---
http://karavaanari.org/index.php/topic,8164.msg141968.html#msg141968
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 23.10.2013 kello on 20:12 ---
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Koitetaan sitten josko kenties koko Karjalan iloisin talo tulee isona tiedostona näkyviin:) Kuva on Vitelen kylästä Laatokan itä-rannalta.
t.Kaarina
--- Lainaus päättyy ---
Tuli tuli Thumb
kaarina:
Onpa turhauttavan tuntuista kun ei keskustelua synny, itse on ihan täpinöissään uudesta aluevaltauksesta, ja niin toivois voivansa jakaa sitä toisten karavaanareiden kanssa...:) Mutta ei kai tää sitten ole järin kiinnostava aihe, vai syntyykö täällä keskustelua jostain...tekniikas ta ja viinan juonnista....sääli etteivät ne kiinnosta sitten taas minua....):)
t.Kaarina
"Masi":
Vaikea keskustella kun ei aiheesta tiedä kuin sinun kertoman suurin piirtein, mutta lisääkin siitä huolimatta kuulisi mielellään.
Taitaa vain aika harvassa olla ne jotka tuolla on tuohon tyyliin kulkeneet. Mutta kunhan ne vähän lukevat näitä sinun tarinoita, niin ehkä muutkin uskaltautuu tuonne kulkemaan.
Joskus aikanaan tuli rekalla käytyä lähi-idässä ja uralin takana, mutta ne ovat aivan eri asia kuin kulkea ja katsella ihmiste eloa.
Peukalon noston arvoinen asia. Thumb
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 24.10.2013 kello on 12:27 ---Onpa turhauttavan tuntuista kun ei keskustelua synny, itse on ihan täpinöissään uudesta aluevaltauksesta, ja niin toivois voivansa jakaa sitä toisten karavaanareiden kanssa...:) Mutta ei kai tää sitten ole järin kiinnostava aihe, vai syntyykö täällä keskustelua jostain...tekniikas ta ja viinan juonnista....sääli etteivät ne kiinnosta sitten taas minua....):)
t.Kaarina
--- Lainaus päättyy ---
Toki aihe kiinnostaa. Lisäksi teillä on sama asenne kun meillä, yksin mennään jos mennään ja omalla kaustolla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta