rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Webasto  (Luettu 1701 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:59
Webasto
« : 20.09.2013 kello on 12:43 »
Jossain, netin suurissa syövereissä on sivusto, jossa on kerrottu Webaston suositellut, helpoimmat,  asennuspaikat. Muistaisiko joku osoitteen....?

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:15.02.2024 kello on 16:47
  • Tervajoki "Pohojammaalla"
Vs: Webasto
« Vastaus #1 : 20.09.2013 kello on 21:51 »
Tuolta löytyy Webaston maahantuojan sivusto jossa on mallit esitelty http://www.kaha.fi/category.php?cid=90&pid=50

Voihan sitä asennusohjeitakin löytyä, varsinkin ulkolaisilta sivuilta mutta sopivuudet/toimivuudet suomen oloissa ovat arvuuttelun takana.

Meikäläisellä joka Webojen kanssa työn puolesta toimii löytyy tunnukset maahantuojan ja valmistajan extranettiin joissa on tarkat asennusohjeet lähes kaikkiin autoihin ja noihin olen luottanut asennushommien kanssa kun ovat valmistajan hyväksymiä ohjeita ja ovat asennuksen toimivuudesta vastuussa jos ohjeita vaan on noudatettu.

Toisaalta olen nettiä selatessa törmännyt "piraatteihin" joilta löytyy yllättävän järkyttäviäkin asennusratkaisuja. :o
 Yhteistä noille on että asennus tehdään välittämättä esim. turvamääräyksistä ja halvimmalla mahdollisella tavalla. Kestävyys/toimivuuskin ovat "halvinta" tasoa...

Vaikka joskus tekisi hyvästä sydämestäkin mieli auttaa jotakuta asennuksen kanssa niin noita extranetin ohjeita ei voi linkittää tai kopioida eteenpäin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:59
Vs: Webasto
« Vastaus #2 : 20.09.2013 kello on 22:57 »
Voihan sitä asennusohjeitakin löytyä, varsinkin ulkolaisilta sivuilta mutta sopivuudet/toimivuudet suomen oloissa ovat arvuuttelun takana.
Vaikka joskus tekisi hyvästä sydämestäkin mieli auttaa jotakuta asennuksen kanssa niin noita extranetin ohjeita ei voi linkittää tai kopioida eteenpäin.

Olen nähnyt sivut, joissa oli ihan valmistajan suositukset kuvineen joka automerkille. Nyt se linkki on hävyksissä, eikä Kuukkelikaan löydä....   :(  Työ on aina helpompaa, kun ei tarvitse käydä kaikkia asennusvaihtoehtoja läpi.
No, luulen tietäväni, missä optimi paikka tällä kertaa on ja viikon päästä pääsen mittailemaan.