Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Rakenteet leirintäalueilla
seppoko:
Kyllä on hauskoja juttuja, mutta ei viitsi kommentoida tämän hitaan yhteyden yli
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 19.09.2013 kello on 22:19 ---
Tähän kohta joku lohkaisee, että onhan vaunussa pyörät. On on, mutta ei työviikon
päälle aina jaksa olla liikkeelläkään.
Kausipaikalla on tuttuja ja mukavaa seuraa ja
aikaa harrastaa metsäretkiä tai ihan vaan laiskotella.
--- Lainaus päättyy ---
Ensimmäisessä kappaleessa on totuus. Itekään viitti eikä pysty joka viikonloppu polkaisemaan liki 400 km suunta mökille, saati muualle.
Olisi vaan kausipaikkaa kohtuulähellä ja muunkinlaisella seuralla kun 20+ vuotta itteä vanhemmalla ja sitä kossua kittaavalla.
K.E.V:
Siinä hietasaaressa olin yötä viime la/su välisen yön, vietimme myös lauantaipäivän paikalla. Tuo alue oli ainakin meidän aikana ihan rauhallinne, kossua ei näkynyt lainkaan, ei edes saunalla. Thumb
Jepukka:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 20.09.2013 kello on 08:02 ---Siinä hietasaaressa olin yötä viime la/su välisen yön, vietimme myös lauantaipäivän paikalla. Tuo alue oli ainakin meidän aikana ihan rauhallinne, kossua ei näkynyt lainkaan, ei edes saunalla. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Hietasaari on hyvä paikka Thumb
vippe:
Jos joku haluaa vetää kossua tai appelssiinimehuu erikseen tai yhes ni mitä hemmettiä se kelleen kuuluu?? Jotku tekee sitä tosiaan kotona, baarissa, puskaparkissa, veneenalla tai päällä.. Jos noi asiat ahistaa niin kannattaa tod kiertää kaikki ihmiset, sillä ilmeisemmin tällainen ihminen on jotenkin katkera, ilman omaa ns elämää tms..
Annetaan ihmisten nauttia elämästään kuka mitenkin. Jotku nauttii siellä keskellä ei mitään..toiset ei voi edes ajatella mitään korpea..
Mulla alko oikee särkee pää ku luin tätä palstaa.. Thumbd Thumbd
Nii ja meillä on OIKEA terassi vaunun edessä ja teltan alla.. ja kyllä nautitaan siitä asiasta kossun kanssa ja ilman kossua..naapurin kanssa ja ilman naapureita..nautita an kossua veneellä ja veneen vieressä.... huoh..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta