Tekniikkakeskustelut > Projektit
LMC:lle kävi näin..
dados87:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 9.09.2013 kello on 12:21 ---Kyllä meikäläisen oikeustajuun menisi että viime kädessä se korvaus tulee Vitokuskin lompakosta, jossei nyt sitten ihan yksiselitteisesti voi osoittaa että vika on ollut vaunun vetopäässä joka oli tullut tiensäpäähän.
On kai itsestäänselvää että todennäköisin vaihtoehto on huolimaton kiinnitys vetokoukkuun
--- Lainaus päättyy ---
no tiedätuosta sitten ku minä sen vaunun kiinni siihen autoon laitoin..testasin kyllä että oli hyvin kiinni.no maallista mammonaahan nämä harrasteet on ja uppoaahan niitä valtameri laivojakin... mutta kyllähän tämä harmittaa koko perheenvoimin.
dados87:
Niin mä käyn tässä pian ottaa lisää kuvia niin näette mikä on tilanne ja mistä aloitetaan projekti.
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: dados87 - 9.09.2013 kello on 13:17 --- no tiedätuosta sitten ku minä sen vaunun kiinni siihen autoon laitoin..testasin kyllä että oli hyvin kiinni.no maallista mammonaahan nämä harrasteet on ja uppoaahan niitä valtameri laivojakin... mutta kyllähän tämä harmittaa koko perheenvoimin.
--- Lainaus päättyy ---
Ok, no sittenhän asia on eri. Ei kai tuossa sitten muuta vaihtoehtoa jää kuin lukon pettäminen vetopäästä. Vetopää tietysti näyttää nyt kärsineeltä joka tapauksessa kun on kyntänyt tiensivua, pystyykö siitä päättelemään mitään?
kimi:
Kuika pitkän matkan ajoivat ennen kuin tuo irtosi?
mjh48:
Aikoinaan kun työelämässä tuli vedeltyä peräkärryä joskus arvokkaassakin lastissa, niin kyselin korvauksista.
Silloin vakuutusyhtiö vastasi vahinkokorvaukset tapahtuvan auton vakuutuksesta niin kauan kun kärry on kytkettynä autoon.
Kun kärry menee yksikseen korvaukset tapahtuvat kärryn vakuutuksesta, niin silloin, ehkä myös nykyäänkin.
Eli jos esimerkiksi niistät jonkun auton nenän matkaikuvaunulla sen ollessa kiinni autossa menee korvaus auton liikennevakuutukses ta jonka bonukset tippuu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta