Muksut syyttivät minua vainoharhaiseksi jokunen vuosi siten. Google Picasassa on kasvojentunnistusoh jelma joka kerää kaikista tallettamistasi kuvista kasvokuvan. Siitä hiukan messusin.
Minulla siellä on mm Thaimaan reissulta tarjoilijat, Bondin saaren matkaseurue, omien vanhempien scannatuista kuvista poimitut kasvokuvat. Tietysti vielä kaikki muutkin kuvat joissa vain kasvoja esiintyy. Siis ihan katunäkymistä poimittuja.
Sen ymmärsin, että ne kaikki on Googlella käytössä, mutta sitä en tajunnut että ne menee kaikki systemaattisesti usan tiedustelulle.
Tietokoneet pystyy seulomaan jokaisen josta kuvia on, missä hän elää ja mitä tekee.
Ja teille jotka sanotte ettei se mitään haittaa, miettikääpä hiukan.
Poliittinen valta muuttuu. Tietoja myydään ja varastetaan.
Ei vaikuta minuun vaikuta mitään jos Stasi kyttää kun minä en ole tehnyt mitään, ei vaikuta minuun jos Gestapo kyttää sillä en ole tehnyt mitään. Ei vaikuta minuun jos Kiinan johto jahtaa toisinajattelijoita .
Uskokaa vaan minua, kyllä se vaikuttaa.
Miltä kuulostaa lehtijuttu tuSlevaisuudesta: Hakkerit murtautuivat S-tilille ja saivat selville henkilöt jotka olivat ostaneet joulukinkun. Uskonpoliisi kertoo että nopeimmin leviävän uskonnon vihollisien on syytä olla varuillaan.
Tähän juttuun ei kuulu hymiötä!!!!
Olen kanssa kuullut, että just terroristit käyttää Picasaa kun laittavat ryhmäkuviaan nettiin ja käyttävät samaa simkorttia ja mailiosoitetta koko ikänsä. Olisko tiedonkeruuseen kuitenkin joku muu syy..
Ajattelin myydä vakuutusyhtiölle sellaisen sovelluksen joka yhdistää S-kortin ja vakuutusmaksut.
Aina kun ostaa Pirkkaa, niin vakuutusmaksu nousee reaaliaikaisesti ja auto menee seisontavakuutuksee
n.
Tää on ihan todettu asiakaslähtöisissä tutkimuksissa että ihminen haluaa niinku kehittyneitä palveluita