Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus Aquaflex
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 4.01.2014 kello on 19:10 ---Sama vika. Käytössä ei ole vaaraa kun menee häiriölle eli varojutut toimii. Thumb Pannu saattaa kärsiä lisää vioittuneesta palopesästä eli alkaa vuotamaan klykolia palopesään.
--- Lainaus päättyy ---
Yritetään tämä lämmityskausi sinnitellä ja palaan keväämmällä asiaan.
Onko sinulla vielä varastossa noita palopesän ritilä yms verkko osia yhteen remonttiin?
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 4.01.2014 kello on 19:33 ---Yritetään tämä lämmityskausi sinnitellä ja palaan keväämmällä asiaan.
Onko sinulla vielä varastossa noita palopesän ritilä yms verkko osia yhteen remonttiin?
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on vain itse korjaamiini palopesiin, en siis myy osia erillään.
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 4.01.2014 kello on 22:07 ---Minulla on vain itse korjaamiini palopesiin, en siis myy osia erillään.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri niin, ajattelin kyllä antaa homma ammattimiehen käsiin. ;)
Jos vaan keväämmällä sopii. Palataan asiaan.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 4.01.2014 kello on 22:56 ---Juuri niin, ajattelin kyllä antaa homma ammattimiehen käsiin. ;)
Jos vaan keväämmällä sopii. Palataan asiaan.
--- Lainaus päättyy ---
Tarkista muuten kaasuventtiilin liitin juotokset piirilevyltä. Jos liitin heiluu niin se pitää juottaa uudelleen. Oireet viittaavat myös siihen.
jva61:
Mistähän johtuu lievä kaasunhaju sytytyshetkellä vaunussa? haju tulee vain tyhjenemässä olevalla pullolla, täydellä ei. Poltin pelaa muuten ihan normaalisti, kysymyksessä siis otsikon mukainen poltin
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta