Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus Aquaflex

<< < (3/5) > >>

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  4.01.2014     kello on 19:10 ---Sama vika. Käytössä ei ole vaaraa kun menee häiriölle eli varojutut toimii. Thumb Pannu saattaa kärsiä lisää vioittuneesta palopesästä eli alkaa vuotamaan klykolia palopesään.

--- Lainaus päättyy ---

Yritetään tämä lämmityskausi sinnitellä ja palaan keväämmällä asiaan.
Onko sinulla vielä varastossa noita palopesän ritilä yms verkko osia yhteen remonttiin?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir -  4.01.2014     kello on 19:33 ---Yritetään tämä lämmityskausi sinnitellä ja palaan keväämmällä asiaan.
Onko sinulla vielä varastossa noita palopesän ritilä yms verkko osia yhteen remonttiin?

--- Lainaus päättyy ---

Minulla on vain itse korjaamiini palopesiin, en siis myy osia erillään.

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  4.01.2014     kello on 22:07 ---Minulla on vain itse korjaamiini palopesiin, en siis myy osia erillään.

--- Lainaus päättyy ---

Juuri niin, ajattelin kyllä antaa homma ammattimiehen käsiin.  ;)
Jos vaan keväämmällä sopii. Palataan asiaan.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir -  4.01.2014     kello on 22:56 ---Juuri niin, ajattelin kyllä antaa homma ammattimiehen käsiin.  ;)
Jos vaan keväämmällä sopii. Palataan asiaan.

--- Lainaus päättyy ---

Tarkista muuten kaasuventtiilin liitin juotokset piirilevyltä. Jos liitin heiluu niin se pitää juottaa uudelleen. Oireet viittaavat myös siihen.

jva61:
Mistähän johtuu lievä kaasunhaju sytytyshetkellä vaunussa? haju tulee vain tyhjenemässä olevalla pullolla, täydellä ei. Poltin pelaa muuten ihan normaalisti, kysymyksessä siis otsikon mukainen poltin

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View