Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
Karavaanarikaapeli
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 6.09.2013 kello on 12:04 ---Olen ymmärtänyt, että säilytät vaunusi kotipihalla, onko se oikea johto silloin käytössä?
--- Lainaus päättyy ---
Mulla ainakin on kotipihallakin ihan oikea kaapeli - vaunun päässä CEE pistorasia sitten 20m 3*2.5 kaapelia ja päässä shuko pistotulppa tallin seinään liittämiseksi ;D
Kun kerkiän asennuttaa, mulla tulee kotipihallekkin CEE-pistorasia ja sitten voin käyttää kaapelia jossa molemmissa päissä " siniset" ;)
88k5:
^
Sinällänsä tuo paljon puhuttua standardi ei määrää minkälainen liitäntäkaapeli pitää olla kotipihalla, vaan leirintäpaikalla ;D
On mullakin CEE-päällä ja sukotulpalla oleva lyhyt 1.5mm2 "latausjohto". Menee lisäksi siniseen sukopistorasiaan, mutta se on 10A/30mA vv+autom. takana :D
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 5.09.2013 kello on 22:25 ---Moni säilyttää kulkimensa omalla pihalla tai muualla kun leirintäalueella kun se ei ole käytössä. Monellakohan on CEE pistoke käytössä muualla kun leirintäalueella. Itse en sellaista kenenkään pihassa nähnyt. Mutta turvallisuus on ilmeisesti käyttöpaikasta riippuvainen.
--- Lainaus päättyy ---
Tervetuloa katsomaan tonne mein talon seinään ;)
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 6.09.2013 kello on 13:34 ---Tervetuloa katsomaan tonne mein talon seinään ;)
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos kutsusta, tarjoatko kahvit. Voin tuoda jotain leivonnaista ;D
nike:
Mulla 3*2,5mm Suko - 10m - CEE kaapeli käytössä kotipihassa.
Reissussa mukana 3*2,5mm CEE- 25m - CEE kaapeli sekä Suko uros - CEE naaras adapteri.
Kotipihassa olis tarkoitus laatoittaa parkkipaikkaa vähän isommaksi ja siinä yhteydessä asennan sähkötolpan vaunun viereen CEE pistokkeella :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta